plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۱۹۵۸۵

برگزاری نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونا در نجف آباد

تأکید بر واکسیناسیون جاماندگان
کمیته اطلاع‌رسانی مبارزه با ویروس کرونا با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد. در این جلسه بر لزوم آگاهی بخشی بیشتر برای رفع تردید کسانی که تاکنون اقدام به دریافت واکسن کرونا نکره اند تاکید شد.
برگزاری نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونا در نجف آباد
به گزارش ایصال نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد، نشست خبری کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا با حضور دکتر علیرضا غیور رئیس شبکه بهداشت، مهدی رجایی نماینده آموزش و پرورش ، سید حسن لوح موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نجف‌آباد و جمعی از خبرنگاران به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دوشنبه 10 آبان ماه برگزار شد.

سید حسن لوح موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن خیر مقدم به حاضرین در سخنان کوتاهی هدف از برگزاری این نشست خبری را ارائه گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد مبارزه با بیماری کرونا اعلام نمود و افزود: با توجه به وظیفه خطیر اهالی خبر و رسانه در مدیریت جو روانی و انتشار اخبار صحیح توجیه و ترغیب اقشار مردم به امر واکسیناسیون کرونا یکی دیگر از اقدامات کمیته اطلاع رسانی مبارزه با کرونا می باشد.

در ادامه نشست رئیس شبکه بهداشت درمان نجف آباد بررسی تاثیرات مصوبات ستاد کرونا شهرستان را مهم خواند و ابراز داشت: روند کار شبکه بهداشت کمی متفاوت‌تر شده به این دلیل که افرادی که میخواستند واکسن بزنند ، این کار را انجام دادند و اکنون باید برنامه ای برای سایرین تنظیم شود.

دکتر علیرضا غیور افزود: طبق آمار ۲۹۱ هزار نفر جمعیت بالای ۱۲ سال داریم که حدود ۶۷ درصد آن‌ها واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

وی با اشاره به نظرسنجی انجام شده، تردید و نگرانی مردم در زدن واکسن را مهمترین عامل مراجعه نکردن برخی افراد عنوان کرد و گفت: با حضور اتوبوس سیار در بسیاری مناطق، مراکز صنعتی، کشتارگاه و اتحادیه‌ها ، بسیاری از اشخاص شاغل نیز واکسینه می‌شوند.

دکتر غیور در ادامه افزود : بیشترین تزریق واکسن در منطقه مهردشت نجف آباد با 90 در صد و روستای حاجی آباد با 55 در صد کمترین آمار را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما