plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵
کد مطلب : ۸۳۱۲

رئیس جمهور، قانون بودجه سال 1399 کل کشور را برای اجرا ابلاغ کرد

رئیس جمهور در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران " قانون بودجه سال 1399 کل کشور" را برای اجرا ابلاغ کرد.
رئیس جمهور، قانون بودجه سال 1399 کل کشور را برای اجرا ابلاغ کرد
به گزارش ایصال نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنج شنبه، "قانون بودجه سال 1399 کل کشور" را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.

گفتنی است، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان دیروز چهارشنبه، در صفحه شخصی خود در توئیتر از تایید لایحه بودجه سال ۹۹ کل کشور از سوی شورای نگهبان خبر داده بود.

بلافاصله شامگاه دیشب علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به حسن روحانی ، قانون بودجه سال 1399 کل کشور را جهت اجرا به رئیس جمهور ابلاغ کرد.

در نامه رئیس مجلس شورای اسلامی آمده بود: عطف به نامه شماره 117848 مورخ 1398/9/16 در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم (123) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران *قانون بودجه سال 1399 کل کشور* که با عنوان لایحه به مجلس شورای اسلامی تقدیم گردیده بود، بر اساس اذن مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اصول پنجاه و هفتم (57) و هشتاد و پنجم (85) قانون اساسی با تصویب در جلسه روز دوشنبه مورخ 1398/12/26 کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی و تائید شورای محترم نگهبان به پیوست ابلاغ می گردد.

به این ترتیب، علی رغم بحران کرونا و تعطیلی اجباری مجلس، قانون بودجه 1399 پس از تصویب و تأیید، بدون تاخیر و یک روز قبل از عید نوروز توسط رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه برای اجرا ابلاغ شد.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما