plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
کد مطلب : ۸۲۹۶

مشروبات تقلبی در خوزستان همچنان قربانی می‌گیرد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزایش شمار قربانیان مشروبات الکلی تقلبی در خوزستان به ۵۹ نفر خبر داد.
مشروبات تقلبی در خوزستان همچنان قربانی می‌گیرد
به گزارش ایصال نیوز، دکتر علی احسان‌پور امروز ۲۸ اسفندماه از مراجعه ۱۶ نفر بر اثر مسمومیت ناشی از مشروبات تقلبی الکلی به مراکز درمانی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: با احتساب این موارد، تعداد مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی در مساله مصرف مشروبات الکلی تقلبی در خوزستان به ۶۴۷ مورد افزایش یافت.

احسان‌پور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر نیز به قربانیان مصرف این مشروبات افزوده شد و شمار تلفات مشروبات الکلی تقلبی در خوزستان به ۵۹ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر ۲۸ نفر در مراکز درمانی بستری‌اند که از این تعداد ۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز قبلا از دستگیری تعدادی از توزیع کنندگان مشروبات الکل صنعتی دست ساز در اهواز خبر داده بود.

گفتنی است، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل،نیز اعلام کرد در یک هفته اخیر 180 نفر در استان بر اثر مصرف الکل و مسمومیت به بیمارستان مراجعه کرده‌اند که تا به امروز 19 نفر جان خود را از دست داده‌اند. فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز از دستگیری ۱۱ مجرم که اقدام به تهیه و توزیع الکل‌های تقلبی می‌کردند، در عملیات ماموران پلیس امنیت اخلاقی اردبیل خبر داده بود.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما