plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲
کد مطلب : ۳۷۵۵۸

اولین کنگره ملی طب ایرانی در کشور برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، در آستانه برگزاری اولین کنگره ملی طب ایرانی، از اهمیت این رویداد علمی در ارتقای جایگاه طب ایرانی در نظام سلامت کشور، خبر داد.
اولین کنگره ملی طب ایرانی در کشور برگزار می‌شود
به گزارش سرویس سلامت ایصال نیوز، دکتر نفیسه حسینی یکتا، با بیان اینکه این کنگره در تاریخ نهم لغایت یازدهم خرداد ماه ۱۴۰۳ توسط انجمن علمی طب سنتی ایران و با حمایت دفتر طب ایرانی و مکمل برگزار می ‌شود، اظهار کرد: هدف از برگزاری این کنگره، ایجاد بستری مناسب برای تبادل نظر و ارائه یافته ‌های علمی در زمینه طب ایرانی و همچنین هم‌ افزایی بین اساتید، صاحبنظران و فعالان این حوزه است.

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، با تأکید بر ضرورت توجه به ظرفیت غنی طب ایرانی در حوزه پیشگیری، بهداشت و درمان به عنوان یک نظام سلامت مکمل غنی، ابراز امیدواری کرد که این کنگره گامی مؤثر در جهت ارتقای جایگاه طب ایرانی در نظام سلامت کشور باشد.
دکتر حسینی یکتا ضمن تشریح محورها و برنامه‌ های این کنگره از کلیه اساتید، صاحبنظران و فعالان حوزه طب ایرانی دعوت کرد تا با حضور فعال خود در این کنگره، در ارتقای جایگاه طب ایرانی در نظام سلامت کشور سهیم باشند.

گفتنی است، اولین کنگره ملی طب ایرانی با هدف تعامل علمی متخصصان و صاحبنظران این حوزه و تبادل نظر و تجارب در زمینه های مختلف طب ایرانی، در تاریخ ۹ لغایت ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ در مرکز همایش های رازی برگزار خواهد شد.

محورهای اصلی این کنگره شامل، پزشکی مبتنی بر سبک زندگی: طب پیشگیری و فرد محور، غذا، تغذیه، غذاداروها و آشپزی طبی، فرآورده های سنتی، گیاهی و طبیعی، ماساژ و تکنیک های دستی، هوش مصنوعی و توسعه طب ایرانی و پزشکی سامانه ها و پزشکی یکپارچه، است.

همچنین، این کنگره دارای امتیاز بازآموزی خواهد بود. حضور اساتید، صاحبنظران و دانشجویان در این کنگره علمی می تواند گامی مهم در جهت ارتقای جایگاه طب ایرانی در نظام سلامت کشور باشد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کنگره، می توانند به وب سایت itmcongress . ir مراجعه کنند.وبدا

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما