plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۸۱۴۹

دستگیری توزیع‌کنندگان الکل‌های تقلبی مرگبار در اهواز

هشدار دانشگاه علوم پزشکی اهواز درباره مرگ‌های الکلی
استاندار خوزستان با بیان این که آن افرادی که الکل های تقلبی را در استان پخش و توزیع کردند دستگیر شدند، گفت: اگر مواردی هم باقی مانده است، بازهم با آن ها برخورد جدی و قاطع خواهیم داشت. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز مرگ‌های ناشی از مصرف مشروبات الکلی، را ۳۶ مورد اعلام کرد.
دستگیری توزیع‌کنندگان الکل‌های تقلبی مرگبار در اهواز
به گزارش ایصال نیوز، غلامرضا شریعتی دیروز سه شنبه، ۲۰ اسفند درخصوص آخرین وضعیت موجود در استان باتوجه به شیوع کرونا ویروس در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: شورای تامین استان در ۲ جلسه اخیر خود، بحث های مفصلی داشت و در این جلسات به این نتیجه رسیدند که از مردم ایران بخواهند که باتوجه به شرایط مختلفی که در کشور و خوزستان وجود دارد، در ایام عید نوروز به خوزستان سفر نکنند.

وی با تشکر از مردم ایران در حمایت از مردم خوزستان در هشت سال دفاع مقدس و در موانع و بحران های اخیر مانند ریزگردها و سیل، گفت: تصمیم گرفته شده برای حفظ سلامتی و جان تمام مردم ایران و خوزستان است و تاکید نیز بر این است که باتوجه به شیوع ویروس کرونا در ایام نوروز سفر نکنند، در خانه بمانند و نوروز بی سفری داشته باشند.

استاندار خوزستان بیان کرد: بر این اساس نیز مسیرهای ورودی و خروجی استان خوزستان را با استقرار نیروهای بسیج، نیروی انتظامی و نیروهای دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر، کنترل جدی خواهیم کرد و به طور ویژه نیز تک تک افراد را کنترل می کنیم.

استاندار خوزستان با بیان این که مقرر شد برای برخی شهرها تدابیر جدی تری اندیشیده شود، افزود: تاکنون توانسته ایم ویروس کرونا را کنترل کنیم و این کنترل جز با همراهی، همیاری و خود مراقبتی، خود مردم نبوده است. البته اگر ذره ای غفلت شود، ممکن است با یک آتشفشان مواجه شویم و از این بابت نیز از مردم خواهش می کنم که در خانه ها بمانند، به دید و بازدید نروند و سفر نداشته باشند. ما نیز در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نمی کنیم و تمام همت ما بر این است که هر آنچه برای حفظ سلامتی مردم لازم است، انجام دهیم و غفلت نمی کنیم.

شریعتی در ادامه با بیان این که با توزیع کنندگان الکل تقلی نیز برخورد جدی داریم، عنوان کرد: آن افرادی که این الکل های تقلبی را پخش و توزیع کردند، دستگیر شدند و اگر مواردی هم باقی مانده است، بازهم با آن ها برخورد جدی و قاطع خواهیم داشت. برای حفظ جان انسان ها و شهروندان مان در استان خوزستان به صورت تمام قد و اثر بخش وارد کار می شویم. همچنین به تمام دستگاه ها، نیروی انتظامی، بسیج، اداره کل اطلاعات و دستگاه قضایی دستور داده ام و تاکید کرده ام که به این موضوع قاطعانه ورود کرده و برخورد کنند تا سلامت شهروندان و هم استانی ها را به نحو مناسب حفظ کنیم. باید تلاش کنیم تا این بحران را هم پشت سر بگذاریم و شرایط آینده را بهتر زندگی کردن شهروندان خوزستان فراهم کنیم.

از سوی دیگر علی احسان‌پور عصر سه شنبه به خبرنگاران گفت: متاسفانه از ساعتی پیش موج جدیدی از مسمومیت‌های الکلی با موادی به مراتب سمی‌تر و کشنده‌تر از مشروبات تقلبی چند روز اخیر، افراد را روانه بیمارستان‌ها کرده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص افزایش شمار قربانیان این مشروبات تقلبی هشدار داد و گفت: از مردم خواهشمندیم اطرافیان به ویژه جوانان و نوجوانان خود را از آسیب‌های جبران‌ناپذیر این مواد آگاه کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به تلفات و مرگ‌های ناشی از مصرف مشروبات الکلی، خطاب به مردم به ویژه مردم رامهرمز هشدار داد که خانواده‌ها نسبت به نوجونان و جوانان خود هوشیار باشند.

احسان‌پور با بیان اینکه از ۳۶ مورد فوتی مربوط به مشروبات الکلی تقلبی خوزستان، دو مورد مربوط به شهرستان رامهرمز است، گفت: از خانواده‌ها خواهشمندیم نسبت به فرزندان خود هوشیار باشند تا در دام سودجویان نیفتند.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما