plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۷۷۲۴
در گردهمایی فرمانداران استان

استاندار اصفهان: زمینه حضور حداکثری مردم و ایجاد نشاط در انتخابات فراهم شود

تأکید بر ضرورت به کارگیری ظرفیت های مختلف توسط فرمانداران
عباس رضایی گفت: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، زمینه حضور حداکثری مردم و ایجادفضای امید و نشاط در این امر مهم فراهم شود
استاندار اصفهان: زمینه حضور حداکثری مردم و ایجاد نشاط در انتخابات فراهم شود
به گزارش ایصال نیوز، دکتر رضایی استاندار اصفهان در گردهمایی فرمانداران استان ضمن تاکید بر رعایت اصل بی طرفی در روند برگزاری انتخابات اظهار داشت: فرمانداران موظفندبا رعایت اصل بی طرفی و حفظ سلامت و امنیت انتخابات از ایجاد هرگونه شا‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ئبه خود داری کنند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید با رعایت قانون و اجرای درست قوانین بستر لازم را برای مشارکت حداکثری رای دهندگان در پای صندوقهای اخذ رای فراهم کنند.

مدیر ارشد استان افزود: فرمانداران باید در به کارگیری ظرفیت های مختلف دستگاه های دولتی،ائمه جمعه، نخبگان و دانشجویان، رسانه ها و مولفه های تاثیر گذار به منظور امید آفرینی و مشارکت تلاش نمایند.

دکتر رضایی گفت: رای مردم حق الناس است و این امر باید در تمامی مراحل انتخابات مورد توجه قرار گیرد و با حفظ سلامت و امنیت برگزاری مناسب انتخابات اجازه ندهیم خدشه ای در رای و خواسته مردم ایجاد شود.

استاندار اصفهان با تاکید بر تعامل میان هیاتهای اجرایی و نظارت اظهار داشت: همه باید با وحدت و همکاری هرچه بیشتر زمینه حضور حداکثری و برگزاری یک انتخابات ‍‍ پرشکوه را فراهم کنند.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : استانداری اصفهان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما