plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۷۵۱۶
در نشست با نمایندگان احزاب

استاندار اصفهان: نمایندگانی که به مجلس راه می‌یابند در جهت توسعه استان بکوشند

تلاش همه در جهت افزایش حضور مردم در روز انتخابات باشد
استاندار اصفهان ابراز امیدواری کرد که افرادی در انتخابات موفق شوند و به مجلس راه یابند که بتوانند عقب ماندگی‌های استان را جبران کنند. رضایی افزود: نمایندگانی که به مجلس راه می‌یابند باید در جهت توسعه استان و جبران ضعف‌ها بکوشند.
استاندار اصفهان: نمایندگانی که به مجلس راه می‌یابند در جهت توسعه استان بکوشند
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در نشست با نمایندگان احزاب، تاکید کرد: تلاش همه ما باید در جهت همدلی، وفاق و افزایش حضور مردم در روز انتخابات باشد، زیرا شرایط کلان کشور خاص است و وظیفه و فعالیت همه باید در راستای منافع کشور شکل گیرد.

وی اظهار داشت: برخی به‌جای اینکه در راستای کم‌ شدن فاصله مردم و حاکمیت گام بردارند در راستای ناامیدی مردم تلاش می‌کنند.

استاندار اصفهان در عین حال ابراز امیدواری کرد که افرادی در انتخابات موفق شوند و به مجلس راه یابند که بتوانند عقب ماندگی‌های استان را جبران کنند.

رضایی افزود: نمایندگانی که به مجلس راه می‌یابند باید در جهت توسعه استان و جبران ضعف‌ها بکوشند.

استاندار اصفهان همچنین با اشاره به نقش احزاب در تشویق مردم به مشارکت در انتخابات اظهار داشت: ما تمام مشکلات، انتقادات و پیشنهادات بیان شده از سوی احزاب را شنیده و به وزارت کشور منعکس کرده‌ایم.

وی تشکیل "خانه احزاب" در اصفهان را مفید خواند و افزود: در این پیوند، همه تشکل‌های سیاسی با انواع دیدگاه و نگرش باید با محوریت شهرداری اصفهان، مکان مشخصی را اجاره کنند و برای تشکیل جلسات و فعالیت‌های مرتبط مورد استفاده قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان نیز در این نشست گفت: از یک‌هزار و ۲۴۲ داوطلب ثبت‌نام کننده در استان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۷۲ نفر در این مرحله مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفتند.

حیدر قاسمی افزود: روز ۲۲ بهمن، آخرین نتایج صلاحیت داوطلبانی که اعتراض داشتند، اعلام و در نهایت روز ۲۴ بهمن، تبلیغات نامزدها در حوزه‌های انتخابیه آغاز و دوم اسفند انتخابات در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

لزوم بازنگری شورای نگهبان در باره افرادی که احراز صلاحیت نشده یا رد صلاحیت شده‌اند، اصلاح فرایند انتخابات، تشکیل خانه احزاب، همکاری رسانه ملی برای انعکاس فعالیت احزاب و پیگیری مجدانه برای افزایش افراد تایید صلاحیت شده، از سوی نمایندگان احزاب در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما