plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۷۸۵۷
پیام تشکر استاندار اصفهان از حضور حماسی مردم در انتخابات

عباس رضایی: مردم شریف استان اصفهان حماسه‌ای بزرگ را به نمایش گذاشتند

ثبت حضور پرشور و غرور آفرین مردم در دفتر زرین انقلاب
در پیام استاندار اصفهان آمده است: مردم شریف استان اصفهان با حضور در این جشن ملی، یک بار دیگر با آرمان‌های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت نمودند و به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حماسه‌ای بزرگ از جنس اتحاد، همبستگی، وحدت و همدلی را به نمایش گذاشتند.
عباس رضایی: مردم شریف استان اصفهان حماسه‌ای بزرگ را به نمایش گذاشتند
به گزارش ایصال نیوز، دکتر عباس رضایی در متن پیام خود آورده است: بار دیگر حضور پرشور و غرور آفرین مردم ایران اسلامی، به ویژه مردم فهیم و ولایتمدار استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دفتر زرین انقلاب اسلامی ثبت شد.

در ادامه پیام استاندار اصفهان آمده است: مردم شریف استان اصفهان با حضور در این جشن ملی، یک بار دیگر با آرمان‌های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت نمودند و به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حماسه‌ای بزرگ از جنس اتحاد، همبستگی، وحدت و همدلی را به نمایش گذاشتند.

رضایی در ادامه نوشته است: اینجانب از حضور حماسی مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان و یکایک دست اندرکاران برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و هیات‌های اجرایی و نظارت، بازرسان، نیروهای امنیتی و انتظامی، اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیمای مرکز استان تقدیر و تشکر می‌کنم.

در پایان پیام نماینده عالی دولت در استان اصفهان آمده است: امیدوارم با عنایات حق تعالی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) بیش از پیش شاهد رشد و شکوفایی دستاوردهای ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : استانداری اصفهان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما