plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۶۹۷۸
در مراسم بزرگداشت سرداران شهید در نجف آباد

سردار فدوی: با وجود اصابت ده‌ها موشک، آمریکا هیچ غلطی نتوانست انجام دهد

مداحی حاج صادق آهنگران در مراسم بزرگداشت
سردار فدوی در مراسم بزرگداشت و تجلیل از شهیدان سردار احمد کاظمی و سپهبد قاسم سلیمانی : در طول عمر انقلاب به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران هر روز به عزت این کشور اضافه شده و در آینده نیز اگر اهل عمل و مجاهدت باشیم، این روند ادامه خواهد داشت.
سردار فدوی: با وجود اصابت ده‌ها موشک، آمریکا هیچ غلطی نتوانست انجام دهد
سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید احمد کاظمی و یادبود سپهبد شهید قاسم سلیمانی در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا شهر نجف آباد گفت: هیچ کشوری در دنیا تاکنون نتوانسته بود چنین واکنش قاطع و محکمی به ظلم و تجاوز آمریکایی‌ها بدهد و دیدید که با وجود اصابت ده‌ها موشک به پایگاه‌های این قدرت استکباری، آن‌ها هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند.

علی فدوی دشمنی‌های استکبار در طول عمر انقلاب اسلامی را از نظر شدت و همبستگی قدرت‌های مختلف بی‌نظیر خواند و اظهار داشت: با این وجود و علی‌رغم تمامی مشکلات و کمبودهای داخلی، در این سال‌ها نمی‌توانید حتی یک مورد پیروزی آمریکا بر ایران را پیدا کنید در حالی که ما بارها ضربات جبران‌ناپذیری به این ظالمان زده‌ایم.

سردار فدوی در این مراسم باشکوه که با حضور هزاران نفر از مردم شهیدپرور و مسئولان ارشد نجف آباد و استان اصفهان برگزار شد افزود: افرادی مانند احمد کاظمی و قاسم سلیمانی منشا برکات زیادی در سپاه بودند که نتیجه آن را در قدرت‌نمایی‌ اخیر به خوبی قابل مشاهده است و اگر در اقتصاد نیز با همین روش کار کرده بودیم، امروز شاهد مشکلات فعلی نبودیم.

وی با تاکید بر انجام تکلیف، اظهار داشت: جغرافیا و توان جبهه مقاومت را طوری تقویت خواهیم کرد که هیچ مستکبری در سطح جهان احساس آرامش نکند و این موضوع را از غرب آسیا با خروج کامل نیروهای آمریکایی شروع خواهیم کرد.

سرتیپ پاسدار علی فدوی در پایان از اخلاص، ایمان و ساده‌زیستی به عنوان عوامل محبوبیت شخصیت‌هایی مانند سرداران شهید احمد کاظمی و قاسم سلیمانی یاد کرد و گفت: در طول عمر انقلاب به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران هر روز به عزت این کشور اضافه شده و در آینده نیز اگر اهل عمل و مجاهدت باشیم، این روند ادامه خواهد داشت.

در این مراسم حاج صادق آهنگران با گرامیداشت ایام فاطمیه و یاد سردار شهید احمد کاظمی و سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهید حججی و دیگرشهدای نجف آباد به نوجه خوانی پرداخت.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما