plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
کد مطلب : ۳۳۳۱۳
در نشست خبری مدیر آموزش و پرورش نجف آباد

دکتر یدالله عابدی: در انجام فرایند رتبه بندی معلمان، آموزش و پرورش نجف آباد رتبه اول استان را کسب کرد

تعهد ۲۲ میلیارد تومانی خیران مدرسه ساز نجف آبادی برای تکمیل مدارس نیمه ساز
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد با اشاره به منزلت و جایگاه ارزشمند معلمان گفت: رتبه بندی معلمان یکی از مهمترین کارنامه های مدیریت آموزش و پرورش بود که با تلاش مدیران و کارشناسان این اداره در انجام فرایند رتبه بندی معلمان، شهرستان نجف آباد رتبه اول را در استان اصفهان کسب کرد.
دکتر یدالله عابدی: در انجام فرایند رتبه بندی معلمان، آموزش و پرورش نجف آباد رتبه اول استان را کسب کرد
به گزارش خبرنگار واحد نجف آباد سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، نشست خبری دکتر یدالله عابدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد پیرامون عملکرد یکساله اداره آموزش و پرورش این شهرستان صبح امروز (یکشنبه) در سالن اندیشه برگزار شد.

در این نشست، دکتر عابدی موفقیت های یکساله مدیریت جدید اداره آموزش و پرورش نجف آباد را مرهون زحمات و همکاری مجدانه همه مدیران ستادی، معاونان، روابط عمومی و کارشناسان آموزش و پرورش و همدلی مدیران،دبیران و معلمان مدارس دانست و گفت: آنچه در توان داشتیم در راه تعالی و ارتقاء دو رکن رکین آموزش و پرورش فرزندان مردم بکار گرفتیم و به همین دلیل در جشنواره های مختلف فرهنگی آموزشی از جمله جشنواره شهید رجایی استان اصفهان رتبه اول و رتبه های برتر را کسب کردیم. 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد در ادامه این نشست به تشکیل گروه جهادی مبین در این اداره با تلاش جهادی کارشناسان و مدیران جوان اشاره کرد و عملکرد این گروه جهادی را برای جهاد تبیین و رشد پرورشی و آموزشی دانش آموزان مثبت ارزیابی کرد.

عابدی با تشریح دهها حرکت فرهنگی ـ آموزشی پربار در این اداره، به موارد زیر اشاره کرد:

ا- فعالیت های کانون بسیج فرهنگیان اداره آموزش وپرورش نجف آباد در راستای جهاد تبیین و باموضوعات (جنگ نرم، سواد رسانه، آسیب های اجتماعی مدارس و راهکارهای تربیتی ویژه دانش آموزان وجنگ شناختی) که با دعوت از اساتید برتر استانی و با مشارکت بیش از ٢۵٠ نفر از فرهنگیان محترم برنامه ریزی واجرا گردید.

2- برگزاری اردوی راهیان پیشرفت و بازدید فرهنگیان از برخی صنایع استان در راستای اهمیت جهادتبیین و بازدیداز دستاوردهای صنعتی وعلمی. 

3- در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین با عنوان "هر دانش آموز، یك نقش اجتماعی"، سازمان دانش آموزی نجف آباد، با همت کارشناسان اداره و افتتاح کلاس های آموزشی و گردهمایی خبرنگاران پانا در دو گروه دختران و پسران برگزار کرد که برگزاری دوره ویژه "خبرنگار شو" در شهرستان موفقیت آمیز بود.

4- انجام حمایت و پشتیبانی از ایجاد موزه و مصاحبه با هنرمندان و نام آوران و پیشکسوتان فرهنگی شهرستان  و حمایت از تدوین کتاب تجارب بزرگان علمی، مدیران و معلمان شهرستان ازجمله کتاب تجربه پژوهی با نام «پنجره های تحول» که در دست چاپ است. 

5- برگزاری هشتمین جشنواره خیران مدرسه ساز شهرستان نجف آباد که در مجموعه شهید حججی برگزار شد.

دکتر عابدی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد تأکید کرد که این شهرستان با داشتن بیش از ۶۵ هزار دانش آموز در ۳۵۰ مدرسه در حال حاضر در شهرستان نجف آباد ۲۵ پروژه مدرسه نیمه ساز وجود دارد که تکمیل این مدارس نیازمند کمک خیران عزیز است.

وی با تجلیل از فداکاری، همت بلند و ایثار خیران مدرسه ساز گفت در مراسم تجلیل از خیران نیکوکار، آنان متعهد شدند ۲۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل مدارس نیمه ساز کمک کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد در این نشست خبری با اشاره به منزلت و جایگاه ارزشمند معلمان گفت: رتبه بندی معلمان یکی از مهمترین کارنامه های مدیریت آموزش و پرورش بود که با تلاش مدیران و کارشناسان این اداره در انجام فرایند رتبه بندی معلمان، شهرستان نجف آباد رتبه اول را در استان اصفهان کسب کرد.

برگزاری همایش یاوران انقلاب یادواره شهید احمد کاظمی با عنوان فرمانده بی شکست، تلاش و برنامه ریزی برای رشد پرورشی دانش آموزان، اجرای طرح های فرهنگی برای اولیاء و مربیان، تقویت شورای دانش آموزی، برگزاری جلسات عفاف و حجاب در استان و شهرستان، برگزاری مسابقات علمی ،پزوهشی و ورزشی و بازدید و نظارت مستمر بر مدارس شهرستان از دیگر اقدامات یکساله مدیریت جدید در آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد بود که عابدی در این نشست خبری به تشریح آن پرداخت.  

دکتر عابدی در پایان این نشست خبری با تشکر از خبرنگاران رسانه ای نجف آباد از طرح پیشنهادات و انتقادات سازنده معلمان، اهالی رسانه و عموم مردم شریف نجف آباد استقبال کرد و خواستار تعامل بیشتر برای ارتقای سطح آموزشی و پرورشی دانش آموزان و گسترش عدالت آموزشی در شهرستان شد. 

یدالله عابدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد دارای مدرک دکترای زبان و ادبیات فارسی است که در مدت تصدی این مسئولیت توانسته است تحولات مثبتی را در اداره آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد اجرایی کند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما