plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۳۷۵۰۴
با اجرای سید جواد هاشمی و میلاد معینی

جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیر عمد نجف آباد برگزار می‌شود

اجرای جشن در فرهنگسرای خارون نجف آباد
جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیر عمد نجف آباد با اجرای سید جواد هاشمی و میلاد معینی و خوانندگی علیرضا روزگار برگزار می‌شود. همۀ اهالی شهرستان نجف آباد و همچنین سایر هموطنانی که علاقه مند به تخصیص خیرات خود در راه آزادسازی زندانیان غیر عمد هستند، برای حضور و مشارکت در این جشن با شکوه، دعوت‌اند.
جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیر عمد نجف آباد برگزار می‌شود
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، امشب (جمعه 17 / 01 / 1403 ) از ساعت 20:30، در فرهنگسرای خارون شهرستان نجف آباد، جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیر عمد، با اجرای سید جواد هاشمی و میلاد معینی و خوانندگی علیرضا روزگار برگزار می‌شود.

خیریۀ امام موسی کاظم علیه السلام که با همراهی و همکاری دادگستری و سایر ارگان ها و نهادهای شهرستان نجف آباد، برگزاری این جشن با شکوه را تدارک دیده است، از همۀ اهالی این شهرستان و همچنین سایر هموطنانی که علاقه مند به تخصیص خیرات خود در راه آزادسازی زندانیان غیر عمد هستند، درخواست کرده است که با حضور در این جشن گلریزان، در این امر خیر مشارکت کنند. 

همچنین شماره کارت 6104337690001316 بانک ملت این موسسه خیریه، برای این امر خیر در نظر گرفته شده است و هموطنان می توانند کمک های مالی خود را به این شماره کارت واریز نمایند. 



 انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما