plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۵
کد مطلب : ۴۶۹۶
ذوب‌آهن اصفهان ۲ - ۲ استقلال تهران

استقلال در حسرت برد ماند، ذوب آهن از باخت فرار کرد

اخراج سرمربی استقلال با دریافت کارت قرمز
دو تیم ذوب آهن و استقلال به تساوی یک- یک دست یافتند. نتیجه‌ای که باعث شد هر دو تیم بدون برد در لیگ امسال باقی بمانند. آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال با دریافت کارت قرمز در نیمه دوم اخراج شد.
استقلال در حسرت برد ماند، ذوب آهن از باخت فرار کرد
به گزارش ایصال نیوز، تیم های استقلال و ذوب‌آهن پنج شنبه شب در اصفهان و در یک دیدار جذاب و پرگل به تساوی ۲-۲ دست یافتند تا همچنان هر دو تیم در حسرت پیروزی باقی بمانند. استقلال که در بازیهای این فصل در دقایق پایانی دروازه خود را باز شده می‌دید در این دیدار نیز در ۲۰ دقیقه پایانی دو بار برد را با تساوی عوض کرد.
در این بازی و در نیمه دوم آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال با دریافت کارت قرمز اخراج شد.
با این نتیجه ذوب‌آهن و استقلال در کنار هم در رده سیزدهم و چهاردهم جدول قرار گرفتند.
دقایق حساس:
دقیقه ۱۲: داریوش شجاعیان با حرکت تکنیکی و پا به توپ خود صاحب موقعیت شد که ضربه این بازیکن از پشت محوطه جریمه راهی اوت شد.
دقیقه ۲۴: ضربه کاشته حطرناک اسماعیلی با واکنش بهزادی به کرنر رفت.
دقیقه ۳۸: استقلال روی ضربه کرنر صاحب موقعیت شد و با یورش همه جانبه نزدیک به یک دقیقه در محوطه جریمه ذوب آهن خیمه زده بود و ضربات متوالی بازیکنان استقلال توسط مدافعان ذوب آهن برگشت داده شد تا اینکه شوت یزدانی به بیرون رفت تا حمله استقلال به پایان رسد.
دقیقه ۵۱: ضربه سر آبشک از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۶۷( گل اول استقلال) با پاس در عمق فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان در موقعیت مناسب قرار گرفت و با ضربه پای چپ گل اول استقلال را به ارمغان آورد.
دقیقه ۷۱: شوت سنگین دانیال اسماعیلی‌فر از پشت محوطه جریمه به سختی توسط حسینی مهار شد
دقیقه ۷۲: (گل اول ذوب آهن) کرنر ارسالی بازیکنان ذوب‌آهن با تاثیرگذاری نژاد مهدی به دانیال اسماعیلی‌فر تازه وارد رسید و این بازیکن با ضربه تمام کننده دروازه حریف را باز کرد.
دقیقه ۷۶: شوت مهدی قاندی از پشت محوطه جریمه توسط یوسف بهزادی مهار شد.
دقیقه ۸۰: خلعتبری تازه وارد از پشت محوطه جریمه با پای چپ به سمت دروازه شلیک کرد که با واکنش حسینی به کرنر رفت.
دقیقه ۹۰ (گل دوم استقلال) فرشید اسماعیلی با حرکت انفرادی خود در پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه فنی و زمینی استقلال را به گل دوم رساند.
دقیقه ۹۲: ( گل دوم ذوب آهن) باز هم ذوب آهن روی شروع مجدد صاحب موقعیت شد و امیر ارسلان مطهری پشت مدافعان به توپ رسید و ضربه این بازیکن تبدیل به گل شد.
انتهای پیام/*
۲
مرجع : نود
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما