plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۴۴۳۹
نفت مسجد سلیمان ۱ - ۱ استقلال

آبی ها بدون برد و با یک اخراجی به دربی می رسند

استقلال باز هم به مساوی قناعت کرد
استقلال با توقف برابر نفت مسجدسلیمان همچنان در حسرت پیروزی باقی ماند. در دیگر بازی های هفته سوم، شهر خودرو ماشین سازی را برد و سایپا بر نساجی غلبه کرد سایر بازی های این هفته با تساوی به اتمام رسید و پرسپولیس امروز دوشنبه با نفت آبادان بازی خواهد کرد.
آبی ها بدون برد و با یک اخراجی به دربی می رسند
به گزارش ایصال نیوز، در ادامه هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 19:45 یکشنبه، نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی پذیرای استقلال تهران بود. آبی‌پوشان شروع خوبی در نیمه اول داشتند و توسط مهدی قائدی به گل رسیدند ولی نفت مسجدسلیمان موفق شد که این گل را در نیمه دوم جبران کند و بازی با تساوی یک-یک به پایان رسید.
با این نتیجه استقلال بدون پیروزی پا به دربی خواهد گذاشت این در شرایطی است که استقلال فرشید اسماعیلی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و ممکن است شیخ دیاباته نیز قادر به همراهی این تیم نباشد.
نفت مسجد سلیمان برای سومین هفته پیاپی به تساوی دست یافت تا اولین امتیاز خود برابر استقلال را در تاریخ لیگ برتر کسب کند.
ترکیب نفت مسجدسلیمان: حبیب فرعباسی، محمد طیبی، مجید عیدی، حامد نورمحمدی، پیام ملکیان، عباس عسگری ( دقیقه۵۳- میلاد خدایی)، حسین ابراهیمی ( دقیقه۶۱-پیام ملکیان)، عماد میرجوان(دقیقه ۸۰- فرزاد حاتمی)، میثم نقی زاده، علیرضا علیزاده و سجاد جعفری
ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، هروویه میلیچ، محمد دانشگر، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان(دقیقه ۷۹- علی دشتی)، آرش رضاوند(دقیقه ۷۸-محسن کریمی) و شیخ دیاباته (دقیقه ۳۵-مرتضی تبریزی).
اخطار علیرضا علیزاده نفت مسجدسلیمان اخراج فرشید اسماعیلی از استقلال. 
دقایق حساس:
دقیقه ۴: مهدی قائدی با فرار خوب در موقعیت مناسبی قرار گرفت که ضربه محکم این بازیکن به دیرک دروزاه اصابت کرد.
دقیقه ۱۶ (گل اول استقلال) حبیب فرعباسی در مهار شوت دیاباته در حالیکه به مدافع نفت مسجد سلیمان برخورد کرده بود و ضرب آن گرفته شده بود ناکام ماند تا توپ به در مقابل دروازه به مهدی قائدی رسید و این بازیکن دروازه حریف را باز کرد.
دقیقه ۳۲: سانتر ارسالی بازیکنان نفت مسحدسلیمان در آستانه دروازه به طیبی رسید که ضربه سر این بازیکن دروازه استقلال را تهدید کرد که این موقعیت با واکنش حسینی از دست رفت.
دقیقه ۴۸: سانتر آرش رضاوند از سمت چپ با ضربه مرتضی تبریزی همراه شد که ضربه او به کنار دروازه رفت.
دقیقه ۵۸: مرتضی تبریزی پس از عبور از مدافع حریف دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کرد که این صحنه توسط داور خطا تشخیص داده شد
دقیقه ۷۰: (گل اول نفت مسجدسلیمان) ضربه کاشته ارسالی محمد ابراهیمی را حامد نورمحمدی در میان مدافعان و دروازه بان استقلال با ضربه سر تبدیل به گل کرد.
دقیقه ۷۶: ارسال وریا غفوری با ضربه سر خوب محمد دانشگر همراه شد اما عکس العمل مناسب فرعباسی این موقعیت را از استقلال گرفت.
در دیگر بازی های این هفته، شهر خودرو ماشین سازی را برد و سایپا بر نساجی غلبه کرد سایر بازی های این هفته با تساوی به اتمام رسید و پرسپولیس امروز دوشنبه با نفت آبادان بازی خواهد کرد.
انتهای پیام/*
۲
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما