plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۱۱۹

26 کشته و زخمی بر اثر تیراندازی خونین در تگزاس

به گزارش پلیس آمریکا در غرب تگزاس، در دو حادثه تیراندازی خونین، یک مهاجم مسلح که از داخل خودرو به سوی مردم عادی شلیک می‌کرد ۵ نفر را کشت و دست کم 21 نفر را مجروح کرد. مهاجم، سه افسر پلیس را نیز زخمی کرد
26 کشته و زخمی بر اثر تیراندازی خونین در تگزاس
به گزارش ایصال نیوز، منابع خبری آمریکا از کشته شدن 5 نفر و زخمی شدن 21 نفر دیگر بر اثر تیراندازی در ایالت تگزاس خبر دادند. منابع محلی بامداد یکشنبه (به وقت تهران) از وقوع تیراندازی همزمان در دو شهر «میدلند» و «اودِسا» در ایالت تگزاس آمریکا خبر دادند. به نوشته رسانه‌های آمریکایی، فرد مسلحی در دو شهر ایالت تگزاس به سمت مردم تیراندازی کرده و حداقل 30 نفر در این دو حادثه آسیب دیدند.
پلیس آمریکا در ابتدا گمان می‌کرد این حملات هماهنگ‌شده بوده و حداقل دو تیرانداز در این واقعه حضور دارند اما بعد از آغاز عملیات تعقیب‌وگریز برای بازداشت مظنونان، مشخص شد یک ضارب در این ماجرا حضور داشته است. این فرد مسلح که در حال رانندگی در جاده مواصلاتی شهر میدلند به اودسا بود، به روی دیگر خودروها آتش گشوده و همزمان به مسیر خود ادامه می‌داد. وی حتی به موانع جاده‌ای پلیس نیز برخورد کرده و سه افسر آمریکایی را نیز مجروح کرد.
پلیس آمریکا ساعتی بعد از آغاز عملیات تعقیب و گریز، خبر داد که با تیراندازی به سمت ضارب و مجروح کردن وی، موفق شدند او را بازداشت کنند. البته این شخص از صدمات وارده جان سالم به در نبرده و کشته شد.
این تیراندازی خونین در حالی است که سه هفته پیش نیز در چنین روزی تیراندازی یک فرد مسلح در فروشگاه «والمارت» در شهر مرزی «اِل‌پاسو» واقع در ایالت تگزاس، حداقل 20 کشته و 24 زخمی برجای گذاشت.
گفتنی است یک سناتور آمریکایی از سریال تیراندازی های اخیر در آمریکا بشدت گلایه کرد. سناتور «کاملا هریس» در توئیت خود نوشت: «من از این تیراندازی ها خسته شدم. آمریکا نیز از این تیراندازی ها خسته و بیزار است. ما باید دست به اقدام زنیم».
انتهای پیام/*
۵
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما