plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۳۴۳۷

دومین کشتار در آمریکا در کمتر از ۲۴ ساعت

حمله مسلحانه در ایالت اوهایو آمریکا 9 کشته بر جای گذاشت
در دومین حادثه تیراندازی در آمریکا در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته، اداره پلیس شهر دیتون در ایالت اوهایو آمریکا اعلام کرد که ۱۱ نفر در حمله مسلحانه به منطقه ای در نزدیکی یک کلوب شبانه در منطقه اورگون شهر دیتون کشته شدند. در این حمله 16 نفر نیز زخمی شده‌اند که به بیمارستان‌های اطراف انتقال یافته‌اند. برخی خبرها حاکی از تجمع هزاران تن از موافقان ممنوعیت حمل اسلحه در آمریکا در جلوی محوطه کاخ سفید است.
دومین کشتار در آمریکا در کمتر از ۲۴ ساعت
به گزارش ایصال نیوز، اداره پلیس شهر دیتون در ایالت اوهایو آمریکا اعلام کرد که 9 نفر در حمله مسلحانه به منطقه ای در نزدیکی یک کلوب شبانه در منطقه اورگون این شهر در ساعت یک بامداد امروز به وقت محلی کشته شدند. در این حمله 16 نفر نیز زخمی شده‌اند که به بیمارستان‌های اطراف انتقال یافته‌اند.
بر اساس اعلام مقامات پلیس دیتون، نیروهای پلیس فورا به منطقه اعزام شده و عامل این حمله در مدت کوتاهی پس از حادثه از پای درآمده است.
درک مایرس، یک روزنامه نگار آمریکایی اعلام کرد که مهاجم یک مرد سفیدپوست بوده و حمله با سلاح سنگین انجام شده است.
لازم به ذکر است برخی خبرگزاری ها از افزایش آمار کشته شدگان خبر داده اند و آمار کشته ها را حداقل ۱۱ تن ذکر کرده اند.
این در حالی است که شب گذشته نیز، فرماندار ایالت تگزاس آمریکا طی یک نشست مطبوعاتی اعلام کرد: در حمله مسلحانه به مرکز خرید «سیلو ویستا» در شهر ال پاسو از توابع ایالت مرزی تگزاس 20 نفر کشته و 26 نفر دیگر زخمی شده اند. از طرف دیگر تحقیقات پلیس محلی و پلیس اف بی آی (FBI) در خصوص حمله فوق ادامه داشته و درباره حمله بامداد امروز نیز تحقیقات آغاز شده است.
 کاخ سفید اعلام کرده که گزارش این حملات، به رئیس جمهور آمریکا گزارش و روند آن از نزدیک پیگیری خواهد شد.
گفتنی است برخی خبرها حاکی از تجمع هزاران تن از موافقان ممنوعیت حمل اسلحه در آمریکا در جلوی محوطه کاخ سفید است.
انتهای پیام/*
۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما