plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳
کد مطلب : ۴۰۴۷
سلطانی فر خبر داد

22هزار مترمربع به سرانه ورزشی شهرستانهای استان تهران اضافه می‌شود

7 پروژه ورزشی در شهرستان های استان تهران افتتاح شد
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه 330 پروژه ورزشی در هفته دولت افتتاح خواهد شد گفت: با افتتاح 7 پروژه ورزشی 22 هزار متر مربع به سرانه ورزشی شهرستان های استان تهران اضافه می شود.
22هزار مترمربع به سرانه ورزشی شهرستانهای استان تهران اضافه می‌شود
به گزارش ایصال نیوز از وزازت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز در سفر یکروزه به ورامین و برای افتتاح 7 پروژه ورزشی استان تهران به‌صورت ویدئو کنفرانس در این شهرستان حضور پیدا کرده ایم اظهار داشت: با یاری خداوند و همت همه مسئولان در استان تهران 7 پروژه به بهره‌برداری می‌رسد که در مجموع 22 هزار مترمربع به سرانه ورزشی شهرستان های استان تهران اضافه خواهد شد.
دکتر سلطانی فر در ادامه با بیان اینکه بیش از 330 پروژه ورزشی در هفته دولت در نقاط مختلف کشور به بهره‌برداری خواهد رسید گفت: طی سال گذشته 500 پروژه را هدف‌گذاری کرده بودیم که این پروژه‌ها به 700 پروژه رسید و این 700 پروژه تا پایان سال به افتتاح خواهد رسید.
وی از تکمیل مابقی پروژه‌های ورزشی کشور تا پایان سال خبر داد و بیان داشت: تمام تلاش ما این است که این پروژه های ورزشی هر چه سریع تر در اختیار جامعه ورزش قرار گیرد هرچند که با تلاش های خوب صورت گرفته در 5 ماهه ابتدایی سال نیمی از پروژه مورد هدف‌گذاری به بهره‌برداری رسیده است و از این بابت بسیار خوشحال هستیم.
وزیر ورزش و جوانان در خصوص پروژه‌هایی که امروز به‌صورت ویدئو کنفرانس توسط وزیر ورزش افتتاح شد گفت: سالن ورزشی شهید ثامنی راد ورامین، سالن ورزشی ده عباس اسلامشهر ، زمین چمن مصنوعی آپرین اسلامشهر، سالن ورزشی شهید کلهر شهریار، زمین چمن مصنوعی الهیه بهارستان، سالن ورزشی باغ شهرری، سالن ورزشی گرمابسرد دماوند همگی امروز افتتاح شدند که مایه خرسندی است.
سلطانی فر همچنین از افتتاح ورزشگاه 15 هزارنفری شهرستان سلماس نیز خبر داد و اظهار داشت: این ورزشگاه نیز تا 2 روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما