plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۳۷۳۸
در گردهمایی مدیران کل استانی وزارت ورزش و جوانان

سلطانی‌فر: به آینده نظام و جوانان این کشور بسیار خوش‌بین و امیدوارم

مدیران کل به گسترش کمی و کیفی سمن‌ها اهتمام ورزند
دکتر سلطانی فر در گردهمایی مدیران کل وزارت ورزش و جوانان، شرایط روز کشور و آینده نظام را با توجه به شرایط سخت به دلیل تحریم های ناعادلانه و بی سابقه مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: به آینده نظام و جوانان این کشور بسیار خوش‌بین و امیدوارم و آینده جوانان و کشور را روشن و امیدوار کننده می بینم.
سلطانی‌فر: به آینده نظام و جوانان این کشور بسیار خوش‌بین و امیدوارم
به گزارش ایصال نیوز از وزارت ورزش و جوانان، وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تحریم های امروز حتی در جنگ تحمیلی هم سابقه ندارد توضیح داد: ما در خلال جنگ تحمیلی نفت و کالاهای خود را صادر می‌کردیم و درآمدهای آن به راحتی به کشور وارد می شد و عملیات بانکی و پولی خود را با دنیا انجام می‌دادیم، اما امروز یک تروریسم اقتصادی علیه ایران صورت گرفته که شرایط را برای مردم و بیشتر اقشار حقوق بگیر و با درآمد ثابت سخت کرده است.

دکتر سلطانی فر با اشاره به این مهم که فشار اصلی روی اقشار حقوق بگیر و ضعیف جامعه است، تاکید کرد: در این راستا دولت اراده کرده تا این قشر را توانمند کند تا بتوانند زیر این فشار اقتصادی کمر راست کنند البته به اعتقاد بنده این شرایط سخت خیلی استمرار پیدا نمی کند و زیاد دور نمی بینم که این شرایط خاتمه یابد. به تعبیر دشمنان، ما امروز خیلی قوی تر، توانمند تر و مجهز تر شده ایم و برای منافع دشمنان خطرناک شدیم و تهدید محسوب می شویم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره مجدد به اوضاع اقتصادی کشور تصریح کرد: با توجه به محدودیت هایی که برای تامین بودجه داریم، ضرورت صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع بیشتر احساس می شود .

دکتر سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش موفقیت های ورزش ایران در سال ٩٧ و سال جاری را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه در جام جهانی فوتبال، بازی های آسیایی، بازی های پارا آسیایی و المپیک جوانان، لیگ قهرمانان آسیا و راهیابی تیم ملی فوتبال به نیمه نهایی جام ملت های آسیا اتفاقات بسیار خوبی رخ داد، موفقیت های رشته های مختلف از جمله والیبال، کشتی، تکواندو و رشته های دیگر را باعث خوشحالی و نشاط مردم ارزیابی کرد.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که در دو سال پایانی فعالیت دولت دوازدهم بایستی همه توان و همّت‌مان را برای اتمام پروژه های نیمه کاره بکار ببندیم و همچنین در راستای آماده سازی کاروان ورزشی ایران برای حضور مقتدرانه در بازی های المپیک و پارالمپیک تلاش دوچندان داشته باشیم .

دکتر سلطانی فر شاخص های اقتصادی در ماه های اخیر را با بهبود نسبی توصیف کرد که به از یک ثبات نسبی هم برخوردار شده است.

وزیر ورزش و جوانان قانونمندی در امور و رعایت کامل قوانین و مقررات را توصیه کرد و گفت: تلاش کنیم که بیشترین استفاده را از ظرفیت های قانونی برنامه و بودجه برای توسعه و اعتلای ورزش و امور جوانان داشته باشیم.

دکتر سلطانی فر با ابراز خرسندی از برنامه های توسعه ورزش همگانی، اظهار داشت: طرح تابستانه با ورزش و جام خوشه چین ویژه روستاییان ، موج جدیدی در ورزش ایران بوجود آورده و با ایجاد شور و نشاط زمینه ساز ارتقا سطح سلامتی و پر کردن اوقات فراغت را رقم زده بطوریکه این برنامه ها باعث می شود، ١٢ میلیون نَفَر در فصل تابستان در برنامه های ورزش همگانی مشارکت داشته باشند که اتفاق خوبی محسوب می شود .

وزیر ورزش و جوانان دقایقی به تشریح اهمیت المپیاد استعدادهای برتر پرداخت و با تاکید بر برگزاری مطلوب دومین دوره، ابراز امیدواری کرد این طرح موجبات پدید آمدن نسل جدیدی از قهرمانان و افتخار آفرینان ورزش کشور شود .

دکتر سلطانی فر برنامه های هفته دولت از جمله افتتاح ها را هم مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان هم هفته دولت در خدمت رسانی به مردم با جدیت برنامه های خود را در سراسر کشور اجرا خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان، رسیدگی به امور جوانان را به مدیران کل استانی توصیه و تاکید کرد و اظهار داشت: مدیران کل در تکمیل خانه های جوان اهتمام ویژه داشته باشند و توانمند سازی های سمن‌ها را همچنان با قدرت ادامه داده و به گسترش کمی و کیفی آن بپردازند.

دکتر سلطانی فر با اشاره به رشد دفاتر مشاوره و راهنمایی ازدواج در سراسر کشور گفت: تعداد این دفاتر به ٤٠٠ رسیده و تاثیرات جدی هم در کاهش آمار طلاق داشته و همچنان تعداد این دفاتر باید افزایش یابد.

وزیر ورزش و جوانان نظارت بر عملکرد بانک ها برای پرداخت سریع تسهیلات قرض الحسنه به زوج های جوان را هم یکی از اقدامات این وزارتخانه دانست و مدیران استانی را نیز به نظارت بیشتر در این مهم توصیه کرد.

انتهای پیام/*
۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما