plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۳۶۹۱۰
حال و هوای انتخاباتی در فضای شهری پایتخت

دیوارنگاره میدان ولی‌عصر تهران: مراقب قالتاق‌ها باشید

طراحی اثر توسط هنرمندان خانه طراحان انقلاب اسلامی
طرح دیوارنگاره میدان حضرت ولی‌عصر(عج) شهر تهران پنجشنبه - دهم اسفندماه - در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با شعار «مراقب قالتاق‌ها باشید» با جمله‌ای از شهید سیدمحمد بهشتی مبنی بر «مراقب باشید آدم‌های قالتاق را در این دستگاه پیچیده راه ندهید.»، رونمایی شد.
دیوارنگاره میدان ولی‌عصر تهران: مراقب قالتاق‌ها باشید
به گزارش سرویس استان تهران ایصال نیوز، طرح دیوارنگاره میدان حضرت ولی‌عصر(عج) پایتخت در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با شعار «مراقب قالتاق‌ها باشید» رونمایی شد.

این دیوارنگاره با طراحی گرافیک مهدی ایمانی و طراحی نوشتار علی خلج اثری از خانه‌ طراحان انقلاب اسلامی است که در قالب پویش «ایران قوی» و شعار «رای می‌دهیم» توسط سازمان هنری رسانه‌ای اوج نصب شده است.

در توضیح دیوارنگاره «مراقب قالتاق‌ها باشید» آمده است: «یازده دوره از عمر مجلس شورای اسلامی می‌گذرد. انتخابات گاه تا حدی سطحی شده که برخی بدون هیچ سابقه مدیریتی و تنها با تکیه بر توزیع شیرینی و موسیقی زنده توانستند تصمیمات مهم کشور را به قهقرا ببرند و نه تنها هیچ پاسخگویی به مردم نداشتند، بلکه مجلس را میراث پدری خود دانستند... اما چرا یک نفر با این سطح از وقاحت و حماقت می‌تواند وکیل مردم باشد؟! دلیلش روشن است: چون مردم او را انتخاب کردند. خواه با تطمیع و تشویق، خواه با تفکر و شناخت... یادمان باشد ما فقط برای خودمان تصمیم نمی‌گیریم... تصمیم امروز، تصویر فرداست.»

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه- ۱۱ اسفندماه- در سراسر کشور برگزار می‌شود.ایرنا

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما