plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۳۶۵۰۷
در آیین گردهمایی پیشگامان انقلاب اسلامی

مرتضوی: تبیین دستاوردهای نظام بر دوش پیشگامان انقلاب اسلامی است

آب و هوا دو مسئله اساسی استان اصفهان است
استاندار اصفهان با بیان اینکه تمرکز بر تقویت هویت ایرانی اسلامی ضروری است، گفت: تبیین کارنامه و دستاوردهای درخشان نظام جمهوری اسلامی که با سایر کشورها قابل قیاس نیست بر دوش پیشگامان انقلاب اسلامی و پیشکسوتان دفاع مقدس است.
مرتضوی: تبیین دستاوردهای نظام بر دوش پیشگامان انقلاب اسلامی است
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، سیدرضا مرتضوی شامگاه سه شنبه در آیین گردهمایی پیشگامان انقلاب اسلامی و پیشکسوتان دفاع مقدس اصفهان در استانداری افزود: نسلی که در پایداری انقلاب حضور داشته به خوبی می‌داند فلسفه چنین قیامی چیست و این درحالی است دشمن مادام در حال کینه توزی و تفرقه افکنی علیه ایران اسلامی است.

وی اظهار داشت: مقایسه نظام جمهوری اسلامی با دوران پهلوی ظلمی فاحش است و دشمن با حرکت به سمت یک تصویر غلط از جمهوری اسلامی در ذهن مردم و ایجاد تصویری غلط از خود در ذهن مخاطب تلاش می‌کند دوران پهلوی اسفبار را برنده جلوه دهد.

استاندار اصفهان افزود: در این شرایط رهبر معظم انقلاب در میدان در تلاش هستند تا واقعیت ها را به نسل جوان منتقل کنند و ما نیز ادامه دهنده این مسیر و منش هستیم.

وی ادامه داد: سه کتاب صعود چهل ساله، کارنامه و ایران مقتدر مراجعی هستند که با منابع بین‌المللی ایران واقعی را نگارش کرده‌اند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه جهاد تبیین با تمرکز بر نسل جوان انجام شود و این یک وظیفه همگانی است‌ گفت: ایران اسلامی در همه حوزه‌های بهداشت و درمان، علم و فناوری، تکنولوژی و صنعت می‌درخشد.

وی افرود: امروز به کمترین نرخ بیکاری رسیده‌ایم، در استان اصفهان بالغ بر ۵۰۰ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشته که نشان دهنده تلاش های این حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم کارهای زمان مانده از جمله ساخت مسکن و ساخت نیروگاه‌های خورشیدی با جدیت دنبال شد.

مرتضوی، ۲ مساله اساسی استان را آب و هوا دانست و عنوان کرد: در هر ۲ حوزه انرژی استان به صورت کامل متمرکز است و در حوزه تأمین آب مسیر ۱۱ ساله در یک سال و نیم طی شده است.

وی با تأکید بر جهاد تبیین، گفت: در شرایطی که دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا جوانان ما را ناامید کند، تمرکز بر تقویت هویت ایرانی اسلامی ضروری است.

استاندار اصفهان افزود: انتخابات مهمترین رویداد سال‌جاری است و از فروردین رهبر معظم انقلاب بر این مهم تآکید دارند.

وی تاکید کرد: در این حوزه با دعوت و گفتگوی چهره به چهره با اقشار در تلاش هستیم آحاد مردم نسبت به این مهم با حساسیت برخورد کنند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: به یقین جامعه ایثارگر نیز با تمام توان در این راستا و در حوزه تأثیر خود تلاش خواهند کرد تا شاهد انتخاباتی پرشور و با مشارکت همگانی باشیم.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما