plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۳۶۰۵۴
در حاشیۀ رزمایش بزرگ «کرامت علوی»

سردار حسن زاده: ۱۲۴ هزار بسته کمک معیشتی در تهران توزیع می‌شود

برپایی یادواره‌های محلی در پایتخت
سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: رزمایش کمک مومنانه با عنوان کرامت علوی به نیابت از ۲۴ هزار شهید در پایتخت برگزار شد.
سردار حسن زاده: ۱۲۴ هزار بسته کمک معیشتی در تهران توزیع می‌شود
به گزارش سرویس استان تهران ایصال نیوز از سپاه، رزمایش بزرگ «کرامت علوی»در آستانه کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت و به نیابت از ۲۴ هزار شهید پایتخت صبح امروز (جمعه) برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ  گفت: با توجه به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج این فرهنگ، باید در ابعاد مختلف به آن بپردازیم.

وی ادامه داد: در این رزمایش صد و بیست و چهار هزار بسته معیشتی، یک هزار و ۲۴ سری جهیزیه شامل یک تخته فرش، یک دستگاه فرگاز، ماشین لباسشویی و یخچال، ۲۴ هزار بسته لوازم تحریر در تهران به همت  پایگاه‌های بسیج در مساجد بین خانواده‌های کمتر برخوردارشهر تهران توزیع خواهد شد.

سردار حسن‌زاده با اشاره به برپایی یادواره‌های محلی در پایتخت افزود: این یادواره‌ها به صورت محلی و منطقه‌ای ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ افزود: در خصوص تولید محتوا، فعالیت‌های هنری و فرهنگی؛ تولید سرود، فیلم‌های کوتاه از بخش‌هایی از زندگی شهدای عزیزمان، تولید پویانمایی و فعالیت‌هایی همچون بازی‌های موبایلی و فیلم‌های ۳۶۰ درجه از یادمان‌های شهدا در این یادواره ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما