plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۳۵۹۶۰

اعلام اولویت‌های پژوهشی معاونت پرستاری وزارت بهداشت در حوزه های مختلف خدمات پرستاری

معاون پرستاری وزارت بهداشت اولویت‌های پژوهشی این معاونت در حوزه های مختلف خدمات پرستاری را به دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی اعلام کرد.
اعلام اولویت‌های پژوهشی معاونت پرستاری وزارت بهداشت در حوزه های مختلف خدمات پرستاری
به گزارش سرویس سلامت ایصال نیوز، در نامه دکتر عباس عبادی به دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی کشور آمده است:  نظر به اهمیت پژوهش در ارتقای کیفیت مراقبت های پرستاری، ایمنی بیمار و کاهش هزینه های سلامت و با عنایت به تاکید وزیر بهداشت  مبنی بر تشکیل کارگروه تحقیق و توسعه در تمامی معاونت های وزارت با هدف ایجاد مجموعه ای خلاق و پیشرو در جهت ارتقای کمی و کیفی نظام سلامت، این معاونت در صدد برآمد تا جهت تسهیل سیاستگذاری، مدیریت خدمات و برنامه ریزی و ارائه مراقبت های مبتنی بر شواهد، به تعیین اولویت های پژوهشی مبادرت ورزد.

براین اساس عناوین پژوهشی پیشنهادی کارگروه تحقیق و توسعه معاونت پرستاری پس از بررسی و نهایی سازی با 39 عنوان و در محورهای "مدیریت منابع انسانی، اقتصاد پرستاری و هزینه ها، مدل‌های مختلف مراقبتی، مدل‌ها و مراقبت‌های پرستاری، مدیریت مراقبت، فناوری اطلاعات – الکترونیک‌سازی، پایش و ارزشیابی خدمات، جوانی جمعیت و حمایت ازخانواده" تدوین و ابلاغ شد.
بدیهی است این عناوین می تواند جهت انجام طرح‌های پژوهشی و یایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی مورد استفاده قرار گرفته و نتایج آن جهت سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی به این معاونت اعلام شود.

اولویت‌های پژوهشی معاونت پرستاری وزارت بهداشت در این فایل پیوست قابل مشاهده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما