کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعلام اولویت‌های پژوهشی معاونت پرستاری وزارت بهداشت در حوزه های مختلف خدمات پرستاری

17 دی 1402 ساعت 13:43

معاون پرستاری وزارت بهداشت اولویت‌های پژوهشی این معاونت در حوزه های مختلف خدمات پرستاری را به دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی اعلام کرد.


به گزارش سرویس سلامت ایصال نیوز، در نامه دکتر عباس عبادی به دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی کشور آمده است:  نظر به اهمیت پژوهش در ارتقای کیفیت مراقبت های پرستاری، ایمنی بیمار و کاهش هزینه های سلامت و با عنایت به تاکید وزیر بهداشت  مبنی بر تشکیل کارگروه تحقیق و توسعه در تمامی معاونت های وزارت با هدف ایجاد مجموعه ای خلاق و پیشرو در جهت ارتقای کمی و کیفی نظام سلامت، این معاونت در صدد برآمد تا جهت تسهیل سیاستگذاری، مدیریت خدمات و برنامه ریزی و ارائه مراقبت های مبتنی بر شواهد، به تعیین اولویت های پژوهشی مبادرت ورزد.

براین اساس عناوین پژوهشی پیشنهادی کارگروه تحقیق و توسعه معاونت پرستاری پس از بررسی و نهایی سازی با 39 عنوان و در محورهای "مدیریت منابع انسانی، اقتصاد پرستاری و هزینه ها، مدل‌های مختلف مراقبتی، مدل‌ها و مراقبت‌های پرستاری، مدیریت مراقبت، فناوری اطلاعات – الکترونیک‌سازی، پایش و ارزشیابی خدمات، جوانی جمعیت و حمایت ازخانواده" تدوین و ابلاغ شد.
بدیهی است این عناوین می تواند جهت انجام طرح‌های پژوهشی و یایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی مورد استفاده قرار گرفته و نتایج آن جهت سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی به این معاونت اعلام شود.

اولویت‌های پژوهشی معاونت پرستاری وزارت بهداشت در این فایل پیوست قابل مشاهده است.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 35960

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/35960/اعلام-اولویت-های-پژوهشی-معاونت-پرستاری-وزارت-بهداشت-حوزه-های-مختلف-خدمات

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir