plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
کد مطلب : ۹۹۱۵
دکتر کیانوش جهانپور خبر داد

دو هزار و ۸۱۹ بیمار جدید کووید۱۹ در ایران شناسایی شدند

دو هزار و ۵۴۷ نفر از مبتلایان در وضعیت حاد
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه از دیروز تا امروز ۹ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۸۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. از افزایش تعداد بیماران مبتلا به این بیماری به ۱۴۶ هزار و ۶۶۸ نفر در کشور خبر داد.
دو هزار و ۸۱۹ بیمار جدید کووید۱۹ در ایران شناسایی شدند
به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، دکتر کیانوش جهانپور با اعلام این خبر، اظهار داشت: از بین مبتلایان جدید، ۵۴۷ مورد بستری و دو هزار و ۲۷۲ مورد از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.
 
وی مجموع جان باختگان کووید۱۹ در کشور را  ۷ هزار و ۶۷۷ نفر و سهم ۲۴ ساعت گذشته را ۵۰ بیمار دانست و افزود: دو هزار و ۵۴۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
 
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۱۴ هزار و ۹۳۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. همچنین تا کنون ۸۹۶ هزار و ۵۷۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 
دکتر جهانپور با بیان اینکه وضعیت استان خوزستان، همچنان قرمز است، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ استان فاقد فوتی و ۵ استان، فقط یک مورد فوتی ناشی از بیماری کووید۱۹ گزارش شده است.
 
وی تصریح کرد: استان های خراسان رضوی، آذربایجان های شرقی و غربی، لرستان، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان و مازندران نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما