plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰
کد مطلب : ۳۲۰۲۹
در راستای صیانت از کاربری اراضی زراعی و باغی

چهار ویلای لوکس غیرمجاز در شهرستان نجف آباد قلع و قمع شد

هشدار قاطع رئیس جهاد کشاورزی شهرستان به سودجویان و دلالان
در راستای صیانت از کاربری اراضی زراعی و باغی، عملیات قلع و قمع چهار ویلای لوکس همراه با محوطه سازی و دیوار های تفکیکی در شهرستان نجف آباد اجرا شد.
چهار ویلای لوکس غیرمجاز در شهرستان نجف آباد قلع و قمع شد
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، کارشناس حفظ کاربری اراضی کشاورزی اداره جهاد کشاورزی شهرستان نجف آباد با اعلام این خبر گفت: بامداد پنج شنبه 14 / 02 / 1402، عملیات اجرای احکام قطعی ماده ۳ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با همکاری همه جانبه دادستان شهرستان و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان انجام شد.

وی در تشریح عملیات مذکور اظهار کرد: در این عملیات یک مورد حکم قطعی که شامل چهار ویلای لوکس همراه با محوطه سازی و دیوار های تفکیکی اجرا شد.

همچنین و در رابطه با این خبر، دکتر مظاهر امینی معاون رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نجف آباد، با اشاره به اجرای حکم قلع و قمع چهار ویلای لوکس غیرمجاز در شهرستان نجف آباد، تصریح کرد: این شروع مبارزه با تغییر کاربری های شهرستان بوده و با هرگونه بی قانونی که امنیت شهرستان را به خطر بیاندازد با جدیت و اهتمام کامل برخورد ودست سود جویان و دلالان از سفره مردم کوتاه می کنیم.

https://www.isalnews.ir/images/docs/files/000032/nf00032029-1.mp4

گفتنی ست که ویلاهای مذکور، به صورت غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی گلدشت و قلعه سفید شهرستان نجف آباد توسط متخلفان احداث شده بودند. 

انتهای پیام/*
۱۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما