کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در راستای صیانت از کاربری اراضی زراعی و باغی

چهار ویلای لوکس غیرمجاز در شهرستان نجف آباد قلع و قمع شد

هشدار قاطع رئیس جهاد کشاورزی شهرستان به سودجویان و دلالان

18 ارديبهشت 1402 ساعت 7:20

در راستای صیانت از کاربری اراضی زراعی و باغی، عملیات قلع و قمع چهار ویلای لوکس همراه با محوطه سازی و دیوار های تفکیکی در شهرستان نجف آباد اجرا شد.


به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، کارشناس حفظ کاربری اراضی کشاورزی اداره جهاد کشاورزی شهرستان نجف آباد با اعلام این خبر گفت: بامداد پنج شنبه 14 / 02 / 1402، عملیات اجرای احکام قطعی ماده ۳ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با همکاری همه جانبه دادستان شهرستان و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان انجام شد.

وی در تشریح عملیات مذکور اظهار کرد: در این عملیات یک مورد حکم قطعی که شامل چهار ویلای لوکس همراه با محوطه سازی و دیوار های تفکیکی اجرا شد.

همچنین و در رابطه با این خبر، دکتر مظاهر امینی معاون رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نجف آباد، با اشاره به اجرای حکم قلع و قمع چهار ویلای لوکس غیرمجاز در شهرستان نجف آباد، تصریح کرد: این شروع مبارزه با تغییر کاربری های شهرستان بوده و با هرگونه بی قانونی که امنیت شهرستان را به خطر بیاندازد با جدیت و اهتمام کامل برخورد ودست سود جویان و دلالان از سفره مردم کوتاه می کنیم.

https://www.isalnews.ir/images/docs/files/000032/nf00032029-1.mp4

گفتنی ست که ویلاهای مذکور، به صورت غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی گلدشت و قلعه سفید شهرستان نجف آباد توسط متخلفان احداث شده بودند. 

انتهای پیام/*


کد مطلب: 32029

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/32029/چهار-ویلای-لوکس-غیرمجاز-شهرستان-نجف-آباد-قلع-قمع

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir