plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴
کد مطلب : ۲۹۷۴
استاندار تهران خبر داد

کاهش 2/2 درصدی نرخ بیکاری پایتخت در سه ماهه نخست سال

نرخ بیکاری هم‌اکنون، 10/1 درصد است
استاندار تهران گفت: استان تهران در ۳ ماهه نخست سال ۹۸ در زمره معدود استان‌های کشور بود که کاهش نرخ بیکاری را در آن مشاهده شده است.
کاهش 2/2 درصدی نرخ بیکاری پایتخت در سه ماهه نخست سال
انوشیروان بندپی استاندار تهران در پنجاه و نهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان تهران، با اشاره به کاهش نرخ بیکاری استان تهران در سه ماهه نخست سال ۹۸، اظهار کرد: بر اساس آمار منتشره از سوی مرکز آمار نرخ بیکاری استان تهران در مقطع زمانی ۳ ماهه نخست سال ۹۸ در مدت مشابه سال ۹۷ به میزان ۲/۲ در صد کاهش داشته است.

وی افزود: بر طبق این آمار میزان نرخ بیکاری در سه ماهه نخست سال ۹۷ عدد ۱۲/۳ بود که در سه ماهه نخست سال ۹۸ به ۱۰/۱ درصد کاهش یافته است.

استاندار تهران تصریح کرد: روند کاهشی نرخ بیکاری در سه ماهه نخست سال ۹۸ مرهون تلاش‌های همه دست اندرکاران جوزه کسب و کار اعم از بخش خصوصی و دولتی است و این روند باید تداوم پیدا کند.

وی بیان کرد: استان تهران در ۳ ماهه نخست سال ۹۸ در زمره معدود استان‌های کشور بود که کاهش نرخ بیکاری را در آن مشاهده شده است. 

بندپی اظهار کرد: در حال حاضر عمده مشکل ما در شهرک‌های صنعتی تامین امکانات زیرساختی نظیر آب و برق است و البته در صنعت برق با مشارکت بخش خصوصی پروژه‌های احداث پست ۱۰۰۰ و ۵۰۰ مگاواتی را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : دانشجو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما