plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۲۶۸۰
در حاشیه بازدید شهردار تهران از ستاد اجرایی انتخابات شورایاری ها

ابراز امیدواری حناچی برای ثبت نام 10 هزار نفر در انتخابات شورایاری ها

تاکنون بالای هفت هزار نفر در 350 محله ثبت نام کرده اند
شهردار تهران در حاشیه مراسم نشست روز دختر در جمع خبرنگاران درباره بازدیدش از ستاد انتخابات شورایاری های کشور گفت: تا شنبه در مهلت ثبت نام هستیم. تاکنون بالای هفت هزار نفر در 350 محله ثبت نام کرده اند. ایده آل ما رسیدن به بالای 10 هزار نفر کاندیدا است که انشاءالله به آن خواهیم رسید.
ابراز امیدواری حناچی برای ثبت نام 10 هزار نفر در انتخابات شورایاری ها
به گزارش ایصال نیوز، حناچی افزود: بالای 20 درصد از ثبت نام کنندگان زنان هستند که این آمار در دوره قبل در کل 12 درصد بود.امیدوارم این آمار تا پایان مهلت ثبت نام که شنبه است افزایش یابد.
وی درباره پدیده تکدی گری و برنامه شهرداری برای مقابله با آن گفت: با همکاری استانداری، وزارت کشور و سازمان بهزیستی این موضوع را تعقیب می کنیم. راه  حل این پدیده برخورد پلبیسی نیست بلکه توانمندسازی، آموزش و استفاده از سازمان های مردم نهاد می تواند این مشکل را حل کند. درباره شبکه های مافیایی هم باید با کمک سیستم های امنیتی مساله را حل کنیم.
 حناچی درباره وضعیت اتوبوس های تهران با توجه به فصل گرما هم گفت: این را می دانیم که وضعیت اتوبوس ها خوب نیست با این که تهران شش هزار اتوبوس دارد اما تقریبا نیمی از اینها به دلیل مشکلات فنی از دور فعالیت خارج شده اند.
شهردار تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید برخی می گویند استفاده از دوچرخه در حمل و نقل عمومی کاری فانتزی است و تاثیری در حمل و نقل ندارد گفت: این یک فانتزی مثبت است و قطعا به اندازه خود در حمل و نقل عمومی تاثیرگذار است. 
شهر نوشت
انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما