plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۲۱۴۸۶
رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان خبر داد

راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان، موتوری و خودرویی برگزار می شود

برنامه‌های دهه فجر به دلیل کرونا تعطیل نمی‌شود
رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان خاطر نشان کرد: بر اساس نظر خواهی از کارشناسان بهداشتی و با توجه با اوج گیری دوباره کرونا این شورا بنا را برای برگزاری مراسم ۲۲ بهمن بر راهپیمایی موتوری وخودرویی گذاشته است.
عکس آرشیوی ست
عکس آرشیوی ست
به گزارش ایصال نیوز، محمد علی احمدی شامگه سه شنبه در  نشست برنامه‌ریزی برنامه‌های مربوط به روز ۲۲ بهمن با مسوولان مربوطه اظهار داشت: برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن از کارشناسان و متخصصان امر نظرخواهی و تحلیل شده که در صورت برگزاری یا عدم برگزاری  مراسم در ایام ۲۲ بهمن ، و بعد از آن به اوج شیوع اُمیکرون خواهیم رسید البته به دلیل واکسیناسیون آسیب‌ها و بستری‌ها کمتر شده است؛ بنابراین تاکنون شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی  راهپیمایی خودرویی و موتوری را اعلام کرده است.

وی افزود: برنامه‌های دهه فجر به دلیل کرونا تعطیل نمی‌شود و سیاست دولت هم بر تعطیل کردن به دلیل کرونا نیست بلکه برای هر فعالیتی شیوه‌نامه‌ای اجرایی منحصر بفرد بر اساس دستورالعملهای بهداشتی تعیین می‌شود. 

احمدی گفت: حرکت راهپیمایی از ساعت ۹ تا ۱۱ است و بعد از آن مردم به نماز جمعه در مصلا ملحق می‌شوند و از سویی دیگر از امشب تا زمان راهپیمایی‌، ایستگاه‌های فرعی موجود در سطح شهر برای تزئین ماشین‌ها و سقف نویسی ، اقدام می‌کنند .
رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان تاکید کرد: صوت‌های سیار و ثابت و سایر لوازم جانبی باید تامین شود و مجوزهای آن هماهنگی خواهد شد و پخش گل از طریق بالگرد نیز انجام می‌شود .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان خاطر نشان کرد: امروزه شاهد هستیم که دست همکاری به دست یکدیگر داده‌ایم و روحیه انقلابی حاکم شده است و از این روحیه باید قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه همچنان کم و کاستی‌ها وجود دارد، گفت: لازم است اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های نهادهای مختلف در خصوص دهه فجر بیشتر انجام شود ؛ برخی از نهادها از فرصت خدمت رسانی ویژه به مردم  در این ایام و فراهم بودن بستر مناسب جهت ملاقات‌های مردمی استفاده نکردند و برخی دیگر  از نهادها  این اقدام را در جای جای  استان رواج دادند ولی برخی از مدیران ادارات حتی به آذین‌بندی در  ایام دهه فجر همت نکردند.

احمدی ادامه داد: در راستای «نماها»خوب کار شده اما در حوزه «نواها» همچنان جای کار وجود دارد و برای روزهای آینده باید برای آن بیشتر تلاش کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان و فرماندار شهرستان اصفهان گفت: شب ۲۲ بهمن بانگ تکبیر از بلندگوهای مساجد منطقه به منطقه پخش  و نور افشانی علاوه بر مناطق شهری در پل خواجو ساعت ۹ شب انجام می‌شود.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما