plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵
کد مطلب : ۲۱۴۳
اتهام زیرکانه ترامپ

اشک تمساح و درخواست ترامپ از روسیه، سوریه و ایران

حملات به ادلب را متوقف کنید
دولت سوریه با امنتاع از مذاکره با تروریستها و مخالفان مسلح، بارها با درخواست لزوم خروج نظامیان آمریکایی از سوریه، بر ادامه مبارزه با کمک روسیه و ایران، تا اخراج تمام گروههای تروریستی باقیمانده در ادلب و حماه تاکید کرده است. سازمان ملل به دلیل تعارض منافع آمریکا و روسیه هنوز از جلوگیری کشتار مردم و توقف درگیری ها در سوریه ناتوان است.
اشک تمساح و درخواست ترامپ از روسیه، سوریه و ایران
به گزارش ایصال نیوز به نقل از اسپوتنیک، رئیس جمهور آمریکا به روسیه، ایران و سوریه نسبت به لزوم توقف حملات به ادلب هشدار داد.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز در توئیتر خود نوشت: آنها می گویند که روسیه، سوریه و به میزان کمتر ایران، استان ادلب در سوریه را بمباران می کنند و بدون هیچ قاعده ای بسیاری از غیرنظامیان بی گناه را می کشند. جهان این کشتار را می بیند. چه هدفی را دنبال می کنید؟ تمامش کنید.
در عین حال ترامپ هیچ توضیحی درباره هدف از انتشار این پیام و اینکه منظورش از آنها کیست،نداده است.
رئیس جمهور آمریکا پیش از این در گفتگو با خبرنگاران گفت از آنچه که در ادلب سوریه رخ می دهد، خشنود نیست. وی گفت: من 7 ماه پیش به مردم هشدار دادم. ترامپ افزود، اتفاقاتی که رخ می دهد برای من خوشایند نیست.
دولت سوریه با امتناع از مذاکره با تروریستها و مخالفان مسلح، بارها با درخواست لزوم خروج نظامبان آمریکایی از سوریه،بر ادامه مبارزه تا اخراج تمام گروههای تروریستی باقیمانده در ادلب و حماه تاکید کرده است. روزهای اخیر حومه ادلب شاهد درگیری شدید ارتش سوریه با پشتیبانی هوایی روسیه علیه مخالفان مسلح و تروریستها بوده است.
در استان ادلب علاوه بر وجود انبوه مردم غیر نظامی و آوارگان سوری، بیش از 10 تشکیلات مختلف وجود دارد که برخی از آنها مستقیما از طرف آمریکا و ترکیه حمایت می شوند،از جمله آنها گروه طرفدار ترکیه "جبهه ملی آزادی" و گروه تروریستی "جبهه النصره" می باشند.در استان ادلب حدود 30 هزار ستیزه جو از جمله نیروهای خارجی حضور دارند.
انتهای پیام/*
۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما