plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
کد مطلب : ۱۷۳۷
با هماهنگی روسیه

عملیات مقدماتی ارتش سوریه در حومه ادلب و حماه آغاز شد

روسیه دیروز نسبت به حمله تروریست ها به حما در سوریه هشدار داده بود
رئیس مرکز آشتی طرف های درگیر در سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه نسبت به امکان حمله تروریست ها به شهر حما در شرق سوریه هشدار داد. ادلب آخرین استان در شمال شرقی سوریه است که بخش هایی از آن تحت کنترل گروه های تروریستی قرار دارد. عملیات ارتش سوریه یک عملیات بازدارنده برای جلوگیری از حملات مخالفان به مناطق مسکونی و مواضع ارتش در حومه حماه و لاذقیه شمالی است.
عملیات مقدماتی ارتش سوریه در حومه ادلب و حماه آغاز شد
به گزارش ایصال نیوز به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یگان های ارتش سوریه به حملات تروریست های وابسته به گروه جبهه النصره و گروه های وابسته به آن به مناطق امن پاسخ دادند و با حملات توپخانه ای و موشک ها و خطوط امدادی آنان در روستاهای کفرنبوده، عابدین، کفرسنجه در حومه های ادلب و حماه را هدف قرار دادند.
یگان های ارتش سوریه دیروز نیز مقرها و سکوهای شلیک موشک متعلق به تروریست های جبهه النصره را در اللطامنه، الزکاه، الصهریه، العمقیه، الحواش و القرقور در حومه شمال غربی حماه و نیز مناطق الفطیره واحسم در حومه جنوبی ادلب را هدف قرار دادند.
حملات گسترده باعث شد که خسارات و تلفاتی به گروه های تروریستی و تجهیزات آنان وارد شود.
یک منبع نظامی سوری، اعلام کرده بود، گروه های تروریستی مستقر در استان ادلب و اطراف آن، برای اجرای حملات به مناطق امن و مسکونی و مواضع ارتش در حومه حماه و لاذقیه شمالی آماده می شوند.
از سوی دیگر رئیس مرکز آشتی طرف های درگیر در سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه، روز گذشته، نسبت به امکان حمله تروریست ها به شهر حما در شرق سوریه هشدار داد.
ویکتور کوپچیشین اعلام کرد: واحدهای گروه تروریستی جبهه النصره در جنوب منطقه امن ادلب گردهم آمده اند و برخی از واحدهای متمرکز آنها متشکل از گروه های مختلف در مناطق کفر زیت و اللتامان مشاهده شده اند. وزارت دفاع روسیه، پیش بینی کرد که تروریست ها در حال تشکیل واحدهای ضربتی برای حمله به شهر حما باشند.
گفتنی است، ادلب آخرین استان در شمال شرقی سوریه است که بخش هایی از آن تحت کنترل گروه های تروریستی قرار دارد.
انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما