plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۱۹۲۱۶
در گفتگویی به مناسبت هفته ناجا

سردار میرحیدری: افزایش احساس امنیت دستاورد پلیس برای مردم اصفهان است

بار مشکلات اقتصادی و فرهنگی و کم‌کاری ها بر دوش پلیس افتاده است
فرمانده انتظامی اصفهان با اشاره به دستاوردهای پلیس گفت: بررسی‌ها بیانگر افزایش رضایتمندی مردم اصفهان و احساس امنیت از عملکرد این نیرو در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
سردار میرحیدری: افزایش احساس امنیت دستاورد پلیس برای مردم اصفهان است
به گزارش ایصال نیوز، سردار محمدرضا میرحیدری روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: پلیس استان در حوزه نظم و امنیت بیش از پیش همت داشته و این موضوع در تمام عرصه‌ها از جمله پلیس راه و راهور، آگاهی، فتا، امنیت عمومی و دیگر بخش‌ها واضح و ملموس است.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته بمنظور هوشمندسازی پلیس و مجهز شدن آن به فناوری‌های روز در کنار خدمت‌رسانی به مردم، اظهار داشت: امنیت مقوله مهمی است که پلیس در ارتباط با حراست از حقوق اجتماعی در قالب‌های مختلف آن را تا حد کسب رضایتمندی مردم تامین می‌کند.

سردار میرحیدری با تاکید بر اینکه پلیس، یکی از دستگاه‌های خدمت‌رسان به مردم است، گفت: کارشناسان سامانه دفتر نظارت همگانی پلیس نظرات مردمی را در قالب چهار بخش انتقادات، شکایات، پیشنهادات و تقدیر جمع‌آوری و رسیدگی می‌کنند.

وی یادآور شد: بررسی‌های صورت گرفته در ۶ ماهه گذشته از حدود ۳۳ هزار تماس مردم با سامانه پلیس ۱۹۷ بیانگر آن است که میزان شکایات مردمی از عملکرد پلیس اصفهان ۹۳ درصد و میزان انتقادات شهروندان از این نیرو ۲۱ درصد کاهش داشته است.

سردار میرحیدری افزود: این موضوع نشان‌دهنده آن است که کارکنان این نیرو در رعایت حقوق شهروندان و کسب رضایتمندی آنان تلاش بیشتری را در ۶ ماهه نخست امسال انجام دادند.

وی با بیان اینکه کار پلیس بسیار پُر استرس است، گفت: امروز بار مشکلات در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی و کم‌کاری برخی دستگاه‌ها بر دوش پلیس افتاده و باعت افزایش ماموریت های این نیرو شده است.

فرمانده انتظامی اصفهان گفت: وزیر کشور در سفر اخیری که به اصفهان داشت با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی کارکنان پلیس استان در تامین امنیت قدردانی کرد.

وی در ادامه به برنامه‌های پلیس استان در هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: در این مدت ۱۳۵ برنامه اصلی با محوریت استان و یکهزار و ۹۲۰ برنامه فرعی در شهرستان‌های مختلف برگزار شد.

سردار میرحیدری دیدار با مسوولان از جمله استاندار و امام جمعه اصفهان، جلسه ارتباط مردمی فرماندهی انتظامی در دفتر نظارت همگانی در مرکز استان و شهرستان‌ها، رزمایش مشترک با یگان‌های حفاظت ادارات، تقدیر از نمونه‌های ترافیکی و غبارروبی قبور شهدا را از جمله برنامه‌های شاخص هفته نیروی انتظامی در استان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت نشست با دست اندکاران روابط عمومی ادارات، تجلیل از ۳۰۰ نفر از سربازان نمونه نیروی انتظامی، نشست با ایتام ناجا و برنامه ویژه‌ برای تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی برگزار شد.

۱۷ تا ۲۴ مهر به عنوان "هفته ناجا" نامگذاری شده است.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما