۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۸
کد مطلب : ۲۷۴۷۲
در ستاد فرماندهی انتظامی استان

رییس دادگستری اصفهان: عملکرد ناجا در حوادث اخیر، مُقتدرانه و توام با رأفت بود

نیروی انتظامی قدرت مهار، کنترل و مدیریت صحنه را دارد
رییس کل دادگستری استان اصفهان در نشستی که به مناسبت "هفته نیروی انتظامی" برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی در حوادث اخیر با اقتدار توأم با رأفت، هوشمندی و روحیه مردمداری ظاهر شد. هرگاه دشمن بیشتر عصبانی شود به این معنی است که انقلاب ما در مسیر اصلی خود قرار گرفته و با سرعت در حال پیشرفت است.
رییس دادگستری اصفهان: عملکرد ناجا در حوادث اخیر، مُقتدرانه و توام با رأفت بود
به گزارش ایصال نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری، روز دوشنبه در جمع اعضای شورای قضایی در ستاد فرماندهی انتظامی استان، نیروی انتظامی را مظهر اقتدار، امنیت و آسایش پایدار توصیف کرد و افزود: به فضل الهی، دشمن به نتیجه نخواهد رسید و مردم ما سربازان و حافظان امنیت خود را دوست دارند؛ کمااینکه در راهپیمایی‌های روزهای گذشته نیز شاهد بودیم که چه اظهار محبتی به نیروی انتظامی کردند.

حجت‌الاسلام جعفری اظهار داشت: دستگاه قضا نیز وظیفه مضاعفی دارد و بی‌شک نیروی انتظامی را در این مأموریت‌هایی که بخصوص در این روزها در مقابله با اغتشاشگران دارد، حمایت می‌کند.

رییس دستگاه قضایی استان تأکید کرد: نیروی انتظامی قدرت مهار، کنترل و مدیریت صحنه را دارد اما ملاحظاتی هم وجود دارد که اگر افرادی بخواهند دامنه اغتشاشات را گسترش دهند و همچنان برای مردم مزاحمت ایجاد کنند و باعث سلب آسایش و امنیت شوند، برنامه‌ریزی‌ها و برخوردها متناسب با میزان ارتکاب اعمال مُجرمان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ما در طول سال، امنیت، آسایش، کسب و کار و زندگی‌ خود را مرهون مجاهدت‌های آشکار و خاموش سربازان امام زمان(عج) از مجموعه نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، سپاه بویژه نیروی انتظامی قهرمان هستیم.

حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به دشمنی‌ مُستکبران با انقلاب اسلامی افزود: هرگاه دشمن بیشتر عصبانی شود به این معنی است که انقلاب ما در مسیر اصلی خود قرار گرفته و با سرعت در حال پیشرفت است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان با قدردانی از تلاش پاسداران امنیت جامعه ابراز امیدواری کرد که دشمن مثل همیشه ناکام و ایران و مردمش سربلندتر از همیشه باشند.
این نشست به مناسبت "هفته نیروی انتظامی" برگزار شد.

۱۳ الی ۱۹ مهر بعنوان "هفته نیروی انتظامی" نامگذاری شده است. این هفته با شعار "مرزبان خادم، مرزنشین حامی" آغاز شده است و با شعار "پلیس خدمتگزار، سرمایه اجتماعی" به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

حسین مدرسی
وقتی فقط تعریف و تمجید میکنید جا برای آسیب شناسی میمونه اونوقت ؟ ! بهترین هدیه به فراجا، نقد معایب و ضعف های فراجا است نه به به و چه چه