plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۲۷۴۰۵
در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اصفهان

سردار میرحیدری: مردم نقش اصلی را در ایجاد امنیت پایدار کشور ایفا می‌کنند

شعار "پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس"؛ شعار هفته فراجا
فرمانده انتظامی استان اصفهان راهبرد اصلی فرماندهی انتظامی کشور را مردم محوری عنوان کرد و با اشاره به شعار هفته فراجا با عنوان "پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس" گفت: امروز مردم مهمترین رکن در حمایت از پلیس هستند و نقش اصلی را در ایجاد امنیت پایدار کشور ایفا می‌کنند.
سردار میرحیدری: مردم نقش اصلی را در ایجاد امنیت پایدار کشور ایفا می‌کنند
به گزارش ایصال نیوز، فرمانده انتظامی استان اصفهان روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اصفهان به مناسبت آغاز هفته ناجا در مرکز آموزشی شهید بهشتی افزود: ارتقای شاخص‌های امنیتی در استان بواسطه اتحاد، انسجام و وحدتی است که بین مسوولان و نیروهای انقلابی و هماهنگی و همراهی مردم، بسیج، سپاه و دستگاه قضایی محقق شده است.

وی اظهار داشت: لباس پلیس، لباس سربازی برای ولایت و گفتمان پلیس نیز گفتمان خدمت، غیرت و حرکت در مسیر انبیا و اولیای الهی است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه دکترین امام عزیز ما از همان آغاز نهضت دفاع از حق و عدالت در عرصه‌های مختلف بوده است، گفت: امروز با تکیه بر این دکترین شاهد رشد و شکوفایی نیروهای مسلح در سایه  ولایت هستیم.

وی راهبرد اصلی فرماندهی انتظامی کشور را مردم محوری عنوان کرد و با اشاره به شعار هفته فراجا با عنوان "پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس" گفت: امروز مردم مهمترین رکن در حمایت از پلیس هستند و نقش اصلی را در ایجاد امنیت پایدار کشور ایفا می‌کنند.

سردار میرحیدری با قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی کارکنان فراجا تاکید کرد: از همین جا اعلام می‌شود که نیروهای فراجا با شجاعت، صلابت و شهامت هرچه تمام آماده هستند تا آخرین قطره خون خود از اسلام و ارزش‌های الهی و امنیت مردم دفاع کنند.

هفته فراجا سال ۱۴۰۱ با شعار "پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس" از ۱۶ مهرماه آغاز شد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما