plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۱۰۴۵۲
در هم اندیشی جامعه روحانیت و ائمه جماعات اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان: افزایش مسائل اجتماعی می طلبد که روحانیون وارد میدان شوند

ادبیات پلیسی پاسخگوی عرصه فرهنگی نیست
سردار میرحیدری با تاکید بر این که در عرصه فرهنگی ادبیات پلیسی جوابگو نیست، گفت: ما امروز دست نیاز به سمت حوزه های علمیه دراز می کنیم تا بتوانیم برای کمک به جوانان شهر اقدام موثر فرهنگی صورت دهیم.
فرمانده انتظامی استان اصفهان: افزایش مسائل اجتماعی می طلبد که روحانیون وارد میدان شوند
به گزارش ایصال نیوز، سردار سرتیپ محمد رضا میرحیدری، پیش از ظهر امروز در هم اندیشی جامعه روحانیت و ائمه جماعات اصفهان  ضمن گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: دشمن تمام وجود خود را بسیج کرده است تا ناکارآمدی نظام دینی جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان بفهماند.

وی بیان کرد: مشکلاتی که امروز گریبان گیر جامعه شده، به دلیل فاصله گرفتن ما از آرمان های اصیل و ناب انقلاب و شهدا است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر این که در عرصه فرهنگی ادبیات پلیسی جوابگو نیست، گفت: معقتدم در ارتباط با حل مشکلات حوزه فرهنگی باید دست خود را به سمت حوزه و دانشگاه دراز کنیم.

*معتقدم روحانیت باید محوریت برنامه های فرهنگی شهر باشد

وی ابراز کرد: امروز افزایش آمار طلاق، خودکشی ها، فرار دختران، زندگی های مجردی  و ... می طلبد که روحانیون وارد میدان شوند و یاری برسانند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: ما امروز دست نیاز به سمت حوزه های علمیه دراز می کنیم تا بتوانیم برای کمک به جوانان شهر اقدام موثر فرهنگی صورت دهیم.

وی بیان کرد: امروز متاسفانه دستگاه های فرهنگی انتظار دارند فقط نیروی انتظامی وظیفه مقابله با جوانان و نوجوانان آسیب دیده و هنجارشکن را ایفا کند، در حالی که نهادهایی چون فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه خطیری دارند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: انتطار این است که جامعه روحانیت حتی از نیروی انتظامی استان مطالبه داشته باشند تا روز به روز با قوت بیشتر در راستای حفاظت از ارزش های انقلابی حرکت کنیم. البته انتظار دیگر ما از روحانیت و ائمه جماعات شهر، حمایت و پشتوانه معنوی و فکری است.

گفتنی است در ادامه برخی از ائمه جماعات و روحانیون به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون حل مشکلات جامعه پرداختند .

انتهای پیام/*
۲
مرجع : حوزه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما