plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۱۸۵۵۲

امیر حیدری: مسابقات "اربابان سلاح" در سلامتی کامل برگزار شد

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قهرمانی ارتش ایران در مسابقات بین‌المللی "اربابان سلاح"گفت: برغم شرایط کرونایی، این مسابقات در سلامتی کامل برگزار شد.
امیر حیدری: مسابقات "اربابان سلاح" در سلامتی کامل برگزار شد
به گزارش ایصال نیوز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری شامگاه شنبه در مراسم اختتامیه مسابقات بین‌المللی نظامی ۲۰۲۱ در رشته "اربابان سلاح"، گفت: : نیروی زمینی ارتش این افتخار را داشت که در مسابقات "اربابان سلاح" میزبانی تیم‌های شرکت کننده را ظرف مدت ۲۷ روز به عهده داشته باشد.

امیر حیدری ضمن تشکر از حضور همه تیم های شرکت کننده از کشورهای مختلف، اضافه کرد: هدف این مسابقات توسعه صلح و دوستی، افزایش تعاملات نظامی و دفاعی و انتقال تجربیات با کشورهای دوست است. * زیرساخت‌های آموزشی در نیروی زمینی ارتش قوی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین در جمع خبرنگاران گفت: امسال برای اولین بار نیروی زمینی ارتش میزبانی مسابقات رشته "اربابان سلاح" را به‌ عهده داشت که نیروهای ما با حضوری پرانرژی، به مقام نخست این دوره از مسابقات دست یافتند.

امیر حیدری با اشاره به پیشینه خوب آموزشی در نیروی زمینی ارتش، اظهار کرد: آموزش رکن هر یگان نظامی است و نیروی زمینی ارتش از زیرساخت‌های خوب آموزشی برخوردار است به‌گونه‌ای که امروز میزبان مسابقات بین المللی در ایران هستیم.

وی با بیان اینکه امروز قهرمانان توپخانه جهان در اصفهان حضور دارند، اظهار کرد: این مسابقات فرصتی برای دیپلماسی دفاعی، تقویت ارتباطات نظامی است که تحت پوشش این مسابقات دنبال می‌شود.

مسابقات بین‌المللی نظامی۲۰۲۱ در رشته "اربابان سلاح" شامگاه شنبه با معرفی تیم ایران به عنوان قهرمان این رشته در شاهین شهر به کار خود پایان داد.

مسابقات نظامی ارتش های جهان از سال۲۰۱۵ توسط روسیه طراحی و با حضور کشورهای مختلف آغاز شد و تیم‌های مختلف نظامی جمهوری اسلامی ایران تا کنون در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

امسال این مسابقات در ۳۴ رشته در ۱۱ کشور جهان از جمله رشته "اربابان سلاح" در خصوص نگهداری و به‌کارگیری تجهیزات توپخانه‌ای به میزبانی ارتش منطقه اصفهان در شاهین‌شهر اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما