plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۱۶۳۷۲
لیگ قهرمانان اروپا

صعود منچسترسیتی به فینال پس از 10 سال

سیتی 2 - 0 پاری‌سن‌ژرمن
بالاخره و بعد از 10 سال ناکامی، طلسم عجیب گواردیولا بالاخره شکست و منچستر صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد.
صعود منچسترسیتی به فینال پس از 10 سال
به گزارش ایصال نیوز، منچسترسیتی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 1-4 و با اقتدار موفق به غلبه بر پاری سن ژرمن شد تا برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان راه یابد.

منچسترسیتی که در بازی رفت با نتیجه 1-2 در پاریس به برتری دست یافته بود، دیشب نیز در خانه خود با دبل ریاض محرز و با نتیجه 2 بر صفر موفق به غلبه بر پاری سن ژرمن و صعود به فینال لیگ قهرمانان شد.

گواردیولا در یک دهه اخیر و روی نیمکت بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی بارها تا آستانه رسیدن به فینال رفته و هر بار ناکام شده بود.اما این طلسم تلخ بالاخره برای گواردیولا شکست.

البته گواردیولا در هر دو فینال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود که هر دو بار با بارسلونا و برابر منچستریونایتد بود.

منچسترسیتی در این فصل لیگ قهرمانان عملکردی فوق العاده داشته و تا اینجا موفق به کسب 11 پیروزی و تنها یک تساوی شده است.

تیم گواردیولا 25 بار دروازه حریفان را باز کرده و تنها چهار گل دریافت کرده است تا نشان دهد بخت اول کسب عنوان قهرمانی در این فصل محسوب می شود.

این در حالیست که در سال های اخیر گواردیولا علیرغم موفقیت در جام های داخلی به علت ناکامی در لیگ قهرمانان متحمل انتقادات زیادی می شد، اما این فصل سیتی تحت هدایت او با اقتدار راهی فینال شد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما