plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
کد مطلب : ۱۳۵۷۹
مراقب سلامتی خود باشید

هوای آذرماهی کلانشهر اصفهان ناسالم است

شهروندان از تردد غیرضرور پرهیز نمایند
مرکز پایش و کنترل هوای اداره‌کل حفاظت محیط زیست روز شنبه وضعیت آلودگی اصفهان را در همه ایستگاه ها بجز یک ایستگاه، قرمز و برای همه گروههای سنی ناسالم اعلام کرد که تاکنون حدود ۶۰ درصد روزهای ماه آذر این کلانشهر ناسالم بوده است.
هوای آذرماهی کلانشهر اصفهان ناسالم است
به گزارش ایصال نیوز، براساس اعلام مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، میانگین کیفی هوا در ایستگاه‌های خیابان استانداری ۱۶۶، در میدان احمدآباد با ۱۶۲، خیابان دانشگاه با شاخص ۱۷۴ و در بزرگراه خرازی با شاخص ۱۵۲ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم مردم و خیابان پروین با ۱۳۲در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروههای حساس قرار دارد.

همچنین براساس اعلام این مرکز، میانگین کیفی هوا در شهرستان‌های شاهین شهر با شاخص ۸۶، خمینی‌شهر با شاخص ۹۷ و نجف آباد با شاخص ۹۹ در وضعیت زرد قرار دارند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

گفتنی است، با توجه به شرایط کرونایی، شهروندان برای حفظ سلامتی خود باید در تردد خود در شرایط غلظت آلاینده ها و هوای آلوده، حداکثر احتیاط را داشته و از تردد غیرضرور پرهیز نمایند.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما