plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۱۲۹۳۸

دعوت جو بایدن از هوادارانش به شکیبایی و آرامش

بایدن پیش از پایان شمارش آرا سخنرانی کرد، او هوادارانش را به شکیبایی دعوت کرد، این نخستین بار است که یک نامزد ریاست‌جمهوری در چنین مرحله‌ای از شمارش آرا سخنرانی می‌کند.
دعوت جو بایدن از هوادارانش به شکیبایی و آرامش
به گزارش ایصال نیوز، جو بایدن با ابراز خوش‌بینی درباره پیروزی در ایالت‌های آریزونا، پنسیلوانیا، ویسکانسین و میشیگان، از هوادارانش خواست صبور باشند. وی افزود: «ما حتی در ایالت جورجیا هم که در آن انتظار چندانی نداشتیم، در حال رقابت هستیم.»

  گفتنی است، میلیون ها رای دهنده آمریکایی روز سه شنبه در حالی برای انتخاب رئیس جمهوری این کشور به حوزه های رای گیری مراجعه کردند که بیش از ۱۰۰ میلیون رای دهنده نیز پیش از روز رای گیری به صورت زودهنگام در انتخابات شرکت کرده بودند.

دو نامزد دموکرات و جمهوریخواه برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده باید بتوانند ۲۷۰ رای الکترال را کسب کنند. آرای الکترال اکثر ایالت های آمریکا به نامزدی تعلق می گیرد که بیشترین رای را در آن ایالت به دست آورد.

 در جدیدترین اظهار نظر، دونالد ترامپ با انتشار توئیتی تاکید کرد که در آستانه «پیروزی بزرگ» قرار دارد. به گفته وی اردوگاه رقیب تلاش دارد با تخلف نتیجه انتخابات را تغییر دهد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما