plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۱۲۶۴۹

مردم نجف آباد در اعتراض به هنجار شکنی تجمع کردند

گروهی از مردم نجف آباد بعد از ظهر سه‌شنبه خواستار برخورد قاطع با حرکات هنجارشکنانه و مشکوک شدند. امام جمعه نجف آباد گفت: مسوولان باید طبق قانون و با رعایت عدالت و بدون تندی و حرکتی احساسی این موضوع را پیگیری و بررسی کنند.
مردم نجف آباد در اعتراض به هنجار شکنی تجمع کردند
به گزارش ایصال نیوز، صدها نفر از مردم نجف آباد با اجتماع در مقابل مسجد جامع این شهرستان، مخالفت خود را با هنجار شکنی و بی حجابی توسط برخی از افراد اعلام کردند. این تجمع در پی هنجارشکنی مشکوک و بی سابقه روز گذشته یک دختر بی حجاب دوچرخه سوار، در میدان امام خمینی (ره) نجف آباد و به شکل خودجوش و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

امام جمعه نجف آباد ضمن قدردانی از حضور به موقع مردم همیشه در صحنه این شهرستان و مقابله با هنجارشکنان در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم ولایتمدار و شهیدپرور نجف آباد با حضور در این تجمع اعلام کردند که ما زنده ایم و راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حسناتی با بیان اینکه مردم اینگونه حرکات ناشایست را از هیچ کسی نمی پذیرند و عوامل پشت صحنه آن را محکوم می کنند گفت:مردم با حضور به موقع در صحنه به دشمنان اعلام کردند که کور خواندند و نمی توانند به اهداف شوم خود برسند.

وی ادامه داد: مردم نجف آباد با حضور خود به دنیا اعلام کردند که ما شهدای بسیاری را برای حفظ عزت، عفاف و حیا تقدیم کردیم و اجازه بی حرمتی به خون شهدا را به هیچ کس نمی‌دهیم.

امام جمعه نجف آباد گفت: مسوولان باید طبق قانون و با رعایت عدالت و بدون تندی و حرکتی احساسی این موضوع را پیگیری و بررسی کنند و ریشه‌های اینگونه حرکات ناشایست را شناسایی کنند.

انتشار فیلم دوچرخه‌سواری یک دختر بدون حجاب در میدان اصلی شهر نجف‌آباد (باغ ملی و مقابل مسجد جامع) موجب اعتراض مردم و روحانیان این شهرستان شده است.

فرد یاد شده به گفته مراجع مسوول هم اینک در بازداشت است و انگیزه رفتار هنجارشکنانه او در دست بررسی است.

انتهای پیام/*
 
۲
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما