plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
کد مطلب : ۱۰۱۵۹

تجمع اعتراضی مردم سوریه علیه تحریم‌های اقتصادی آمریکا

مردم سوریه در اعتراض به قانون آمریکایی سزار و محکومیت اعمال تحریم اقتصادی ظالمانه بر سوریه، دست به تظاهرات زدند. جنگ و فشار اقتصادی امریکا منجر به گرانی و سقوط شدید ارزش لیر سوریه شده است.
تجمع اعتراضی مردم سوریه علیه تحریم‌های اقتصادی آمریکا
به گزارش ایصال نیوز، شمار زیادی از ساکنان استان السویداء (جنوب سوریه) روز چهارشنبه با حضور در خیابان‌های شهر «سویداء»، تظاهرات ضد آمریکایی برگزار کردند.

خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد که در این تجمع اعتراضی، گروه‌ها و اقشار مردم، پس از اجتماع در برابر ساختمان استانداری السویداء، تلاش آمریکا برای اجرای تحریم‌های جدید ضد سوریه باعنوان قانون قیصر (سزار) را محکوم کردند.

مردم این استان  با تاکید بر مقاومت و اتحاد در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و ایستادن در کنار ارتش سوریه برای مقابله با تروریسم و جنگ اقتصادی، اعلام کردند که مردم سوریه برای ریشه‌کن کردن تروریسم، مقاومت و جان‌فشانی کرده و شهید داده‌اند و هرگز دست از مقاومت بر نخواهند داشت.

گفتنی است، کنگره آمریکا یازدهم دسامبر سال گذشته میلادی (۲۰ آذر ماه ۱۳۹۸) طرح تحریم‌های خود علیه سوریه معروف به قانون سزار را به تصویب رساند. مرحله اول تحریم‌ها قرار است از ۱۷ ژوئن (8 روز دیگر) اجرایی شود.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : سانا سوریه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما