کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مردم نجف آباد در اعتراض به هنجار شکنی تجمع کردند

ایرنا , 29 مهر 1399 ساعت 15:55

گروهی از مردم نجف آباد بعد از ظهر سه‌شنبه خواستار برخورد قاطع با حرکات هنجارشکنانه و مشکوک شدند. امام جمعه نجف آباد گفت: مسوولان باید طبق قانون و با رعایت عدالت و بدون تندی و حرکتی احساسی این موضوع را پیگیری و بررسی کنند.


به گزارش ایصال نیوز، صدها نفر از مردم نجف آباد با اجتماع در مقابل مسجد جامع این شهرستان، مخالفت خود را با هنجار شکنی و بی حجابی توسط برخی از افراد اعلام کردند. این تجمع در پی هنجارشکنی مشکوک و بی سابقه روز گذشته یک دختر بی حجاب دوچرخه سوار، در میدان امام خمینی (ره) نجف آباد و به شکل خودجوش و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

امام جمعه نجف آباد ضمن قدردانی از حضور به موقع مردم همیشه در صحنه این شهرستان و مقابله با هنجارشکنان در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم ولایتمدار و شهیدپرور نجف آباد با حضور در این تجمع اعلام کردند که ما زنده ایم و راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حسناتی با بیان اینکه مردم اینگونه حرکات ناشایست را از هیچ کسی نمی پذیرند و عوامل پشت صحنه آن را محکوم می کنند گفت:مردم با حضور به موقع در صحنه به دشمنان اعلام کردند که کور خواندند و نمی توانند به اهداف شوم خود برسند.

وی ادامه داد: مردم نجف آباد با حضور خود به دنیا اعلام کردند که ما شهدای بسیاری را برای حفظ عزت، عفاف و حیا تقدیم کردیم و اجازه بی حرمتی به خون شهدا را به هیچ کس نمی‌دهیم.

امام جمعه نجف آباد گفت: مسوولان باید طبق قانون و با رعایت عدالت و بدون تندی و حرکتی احساسی این موضوع را پیگیری و بررسی کنند و ریشه‌های اینگونه حرکات ناشایست را شناسایی کنند.

انتشار فیلم دوچرخه‌سواری یک دختر بدون حجاب در میدان اصلی شهر نجف‌آباد (باغ ملی و مقابل مسجد جامع) موجب اعتراض مردم و روحانیان این شهرستان شده است.

فرد یاد شده به گفته مراجع مسوول هم اینک در بازداشت است و انگیزه رفتار هنجارشکنانه او در دست بررسی است.

انتهای پیام/*
 


کد مطلب: 12649

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/12649/مردم-نجف-آباد-اعتراض-هنجار-شکنی-تجمع-کردند

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir