plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۱۰۰۱۶
در پیامی به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

عباس رضایی: امام خمینی با توکل به خدا، استقلال و آزادی را برای ایران به ارمغان آورد

اعلام همبستگی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی
استاندار اصفهان نوشت: حضرت امام، رهبری آزاده و عالمی شایسته از تبار عالمان شجاع و استکبارستیزی بود که با توکل و ایمان به خدا و پشتوانه و حمایت عظیم مردمی، شکوه، عزت، استقلال و آزادی را برای کشور و ملت بزرگ ایران به ارمغان آورد.
عباس رضایی: امام خمینی با توکل به خدا، استقلال و آزادی را برای ایران به ارمغان آورد
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی روز سه‌شنبه در پیام خود اعلام کرد: چهاردهم خرداد یادآور به سوگ نشستن ملت عزیز ایران در غم فراق بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در ۱۵ خرداد ۱۳۵۲ در دفاع از ارزش‌های اسلامی است که به رهبری حضرت امام خمینی، حماسه‌ای تاریخی رقم زدند تا ارزش‌های ناب اسلام‌ محمدی ماندگار و جاودان باشد.

وی در ادامه این پیام ‌افزود: حضرت امام، رهبری آزاده و عالمی شایسته از تبار عالمان شجاع و استکبارستیزی بود که با توکل و ایمان به خدا و پشتوانه و حمایت عظیم مردمی، شکوه، عزت، استقلال و آزادی را برای کشور و ملت بزرگ ایران به ارمغان آورد.

رضایی در انتهای پیام خود با تسلیت این مناسبت به مردم استان گفت: هر چند به سبب بیماری کرونا امسال برگزاری این مراسم باشکوه را نداریم، اما بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام و گرامیداداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد، از درگاه خداوند قادر متعال، عزت و اقتدار نظام و ملت بزرگ ایران را در سایه‌سار عنایات حضرت ولی عصر(عج) تحت زعامت مقام معظم رهبری مسالت دارم.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما