plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۹۲۳۳
در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای استان اصفهان

عباس رضایی: تمهیدات مقابله با کرونا باید به صورت دائمی تداوم یابد

تجمیع ظرفیت‌ها برای جمع آوری کمک‌ها در طرح مواسات مومنانه
استاندار اصفهان تصریح کرد: کسی گمان نکند دوره کرونا به اتمام رسیده بلکه این بیماری هست و چه بسا خواهد ماند و لذا لازم است دامنه تمهیدات مقابله با این ویروس گسترده و عمیق شود.
عباس رضایی: تمهیدات مقابله با کرونا باید به صورت دائمی تداوم یابد
به گزارش ایصال نیوز، دکتر عباس رضایی عصر چهارشنبه در سی و یکمین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای استان اصفهان تاکید کرد: اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و نظارت بر این دستورالعمل‌ها الزامی و مراقبت و پایش جدی دستگاه های نظارتی در این امر ضروری است.

استاندار اصفهان گفت: مردم باید متوجه باشند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را از کلیه صنوف، واحدهای مختلف و دستگاه‌های اداری و دولتی و مراکز خدماتی مطالبه کنند.

استاندار اصفهان همچنین با اشاره به ضرورت تجمیع ظرفیت‌های استان برای جمع آوری کمک‌ها در طرح مواسات مومنانه اظهار کرد: رسانه‌ها نسبت به آگاهی بخشی به مردم برای ارسال کمک‌های نقدی خود به حساب واحد اعلام شده به منظور مدیریت صحیح این کمک ها اقدام کنند.

وی با اشاره به تشکیل بانک اطلاعاتی افراد نیازمند توسط سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: ضمن شناسایی کلیه افراد نیازمند به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که یک فرد تنها از یک نهاد حمایتی کمک دریافت کند تا از این طریق فرصت کمک‌رسانی به افراد بیشتر فراهم شود.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : استانداری اصفهان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما