plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۵
کد مطلب : ۳۷۵۲۴

رژیم صهیونیستی اهدافی را در خاک لبنان مورد هدف قرار داد

اسرائیل صبح زود روز یکشنبه حملات هوایی را به شرق لبنان انجام داد و بخشی از تاسیسات گروه حزب‌الله در دره بقاع را مورد هدف قرار داد.
رژیم صهیونیستی اهدافی را در خاک لبنان مورد هدف قرار داد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، در حالی‌که تنش‌های منطقه‌ای در حال افزایش است، ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد که جنگنده‌های این رژیم یک مجتمع نظامی و سه سایت زیرساختی دیگر متعلق به حزب الله را در نزدیکی شهر بعلبک هدف قرار داده‌اند.

اسرائیل اعلام کرد که این حمله در پاسخ به سرنگونی یک هواپیمای بدون سرنشین در حریم هوایی لبنان توسط حزب الله انجام شده است. حزب الله پیشتر اعلام کرده بود که شامگاه شنبه یک هواپیمای بدون سرنشین اسرائيلی از نوع هرمس ۹۰۰ را بر فراز خاک لبنان سرنگون کرده است. 

گلوله باران اسرائیل تاکنون باعث کشته شدن حدود ۲۷۰ نیروی حزب‌الله و حدود ۵۰ غیرنظامی شده است. در جنوب لبنان همچنین حدود ۹۰ هزار نفر آواره شده اند، در حالی که بیش از ۹۶ هزار اسرائیلی  مجبور شده‌اند در شمال این کشور خانه و کاشانه خود را رها کنند.

خبرگزاری رویترز به نقل دو منبع امنیتی لبنانی اعلام کرده که اسرائیل در حمله روز یکشنبه یک اردوگاه آموزشی متعلق به حزب‌الله را در روستای جنتا در نزدیکی مرز لبنان با سوریه هدف قرار داده است.

این منابع به رویترز گفتند که یک هدف دیگر این حملات، شهر صفری در نزدیکی شهر بعلبک در شرق بوده است. بر اساس این گزارش تاکنون تلفات جانی از این حملات به ثبت نرسیده است. 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما