plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۳۴۹۸۹

تهدید لبنان توسط گالانت؛ به سرنوشت غزه دچار خواهید شد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهار نظری تهدید آمیز گفت: در صورتی که "حزب الله" لبنان را وارد جنگ کند، بیروت زا به سرونشت غزه مبتلا خواهد کرد.
تهدید لبنان توسط گالانت؛ به سرنوشت غزه دچار خواهید شد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، یوآو گالانت وزیر جنگ اسرائیل روز شنبه اعلام کرد که در صورتی که «حزب الله لبنان» تصمیم به ورود در جنگ غزه بگیرد، رژیم صهیونیستی می تواند در بیروت همان کاری را انجام دهد که هم اینک در نوار غزه در حال انجام آن می باشد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حین بازدید از یکی از پایگاه های نظامی این رژیم در اراضی اشغالی و در مرز با لبنان مدعی شد: "حزب الله" در حال کشاندن لبنان به جنگی می باشد که ممکن است رخ دهد. این گروه اشتباه می کند. اگر این اشتباه را بکنند، شهروندان لبنان در وهله اول هزینه آن را پرداخت خواهند کرد. ما می توانیم در بیروت همان کاری را انجام دهیم که در "غزه" در حال انجام آن هستیم".

پیشتر سیدحسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان اعلام کرده بود که احتمال جنگ گسترده با رژیم صهیونیستی یک احتمال واقعی است. وی آمادگی کامل نیروهای تحت امر خود را برای هرگونه تغییرات در جبهه لبنان و اسرائیل مورد تاکید قرار داده بود و خاطرنشان کرده بود که «همه سناریو ها محتمل می باشند».

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما