plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۳۷۵۲
در اولین ساعات بامداد امروز اتفاق افتاد

بمباران مناطق شرقی غزه توسط جنگنده های اسرائیل

این حملات بدون تلفات گزارش شده است
«فلسطین الیوم» اعلام کرد، جنگنده های رژیم صهیونیستی در اولین ساعات بامداد شنبه سه نقطه در نوار غزه را بمباران کردند. این حمله ساعاتی پس از آن صورت گرفت که رژیم صهیونیستی اعلام کرد سه موشک شلیک شده از نوار غزه به طرف شهرکهای صهیونیست نشین را رهگیری و منهدم کرده است.
بمباران مناطق شرقی غزه توسط جنگنده های اسرائیل
به گزارش ایصال نیوز، جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد شنبه مناطق در نوار غزه را بمباران کردند. این حمله ساعاتی پس از آن صورت گرفت که رژیم صهیونیستی اعلام کرد سه موشک شلیک شده از نوار غزه به سمت شهرکهای صهیونیست نشین را با سامانه گنبد آهنین رهگیری و منهدم کرده است. در حمله هوایی رژیم صهیونیستی سه نقطه از جمله یک پست دیده بانی مقاومت در شرق نوار غزه مورد هدف قرار گرفت. این حملات تلفاتی در بر نداشته است. برخی رسانه ها اعلام کردند که این حمله توسط پهپاد رژیم صهیونیستی انجام شده است.
بر اساس این گزارش، آژیر خطر در برخی از شهرک های صهیونیستی از جمله سدیروت واقع در منطقه موسوم به غلاف غزه در مرز سرزمین های اشغالی با نوار غزه به صدا در آمده است.
از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه جمعه شب اعلام کرد که در هفتادمین هفته از برگزاری راهپیمایی بازگشت در مرز نوار غزه با سرزمین های اشغالی، حدود 65 فلسطینی در اثر تیراندازی ارتش رژیم صهیونیستی به این تجمع مردمی، زخمی شدند.
انتهای پیام/*
 
۱۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما