plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۱۲۷۱۰

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه

رژیم صهیونیستی بامداد امروز مناطقی از نوار غزه را هدف حملات هوایی خود قرار داده است.جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد معادله موشک مقابل موشک و خون برابر خون همچنان در دستور کار ما قرار دارد.
حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه
به گزارش ایصال نیوز، رژیم صهیونیستی بامداد جمعه به بهانه پاسخ به شلیک راکت به سمت جنوب فلسطین اشغالی، مناطقی از غزه را بمباران کرد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز زمین زراعی و خالی از سکنه در شرق خانیونس (جنوب غزه) را با شلیک دو موشک، هدف قرار داده است.

منابع محلی فلسطین گزارش دادند که جنگنده‌های اسرائیلی همزمان به مواضع مقاومت در شمال شرق اردوگاه «النصیرات» واقع در مرکز غزه حمله کرده‌اند.

مسئولان نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این حمله هوایی در واکنش به شلیک پنجشنبه شب دو فروند راکت از غزه به سمت شهرک‌های مجاور رژیم صهیونیستی در جنوب فلسطین اشغالی صورت گرفته است.

در همین حال جهاد اسلامی با هشدار در باره ادامه تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی، بر مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگری اسرائیل تاکید کرد.

«احمد المدلل» عضو دفتر روابط ملی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: «معادله موشک مقابل موشک و خون برابر خون همچنان مطرح است».

وی که پنجشنبه شب با رادیو محلی «القدس» گفت‌وگو می‌کرد، افزود: مقاومت هرگز به دشمن فرصت ارتکاب قتل و کشتار علیه ملت فلسطین را نخواهد داد و تهدیدات رژیم اشغالگر منجر به توقف تحرکات مقاومت نخواهد شد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما