plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۷۸۶۶

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نوار غزه را بمباران کردند

پاسخ موشکی مقاومت فلسطین به جنایات اشغالگران
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در نوار غزه حمله کرده که طی آن چند فلسطینی مجروح شدند. جهاد اسلامی پس از حملات بامداد امروز رژیم صهیونیستی به مراکز این جنبش در نوار غزه و دمشق سوریه، مجدداً اقدام به شلیک دهها راکت به شهرک‌های صهیونیست‌نشین کرد. ​
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نوار غزه را بمباران کردند
به گزارش ایصال نیوز، در حمله‌ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به «حی التفاح» در شرق نوار غزه انجام دادند چند فلسطینی مجروح شدند. منابع پزشکی در نوار غزه از مجروح شدن دست کم 4 فلسطینی در این حمله خبر دادند.

منابع خبری فلسطینی اعلام کردند که جنگنده‌های اسرائیلی در این حمله به یک پایگاه مقاومت در منطقه المحررات بین رفح و خانیونس حمله کردند. بر اساس آخرین گزارش‌ها، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دست کم 18 موشک به به مناطق مختلف نوار غزه شلیک کرده‌اند.

گفتنی است، رژیم غاصب صهیونیستی عصر روز گذشته (یکشنبه) پس از آنکه یک فلسطینی را در مرز نوار غزه به ضرب گلوله شهید کرد، پیکر او را با لودر به شکل توهین آمیزی منتقل کرد که این اقدام رژیم صهیونیستی خشم فلسطینی ها را برانگیخت. گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین در پاسخ به این اقدام حدود 20 راکت به مناطق اشغالی شلیک کردند.

به گزارش اسکای نیوز، آخرین خبرها از نوار غزه حاکی است، جهاد اسلامی پس از حملات بامداد امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مراکز این جنبش در نوار غزه و دمشق سوریه، در پاسخ به این حملات مجدداً صبح امروز دوشنبه، اقدام به شلیک دهها راکت به شهرک‌های صهیونیست‌نشین کرد.

انتهای پیام/*

 
۲
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما