plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
کد مطلب : ۳۶۲۹۰

آغاز فعالیت انتشارات قلم شکسته در ایران 

مصادف با میلاد با سعادت علی بن ابیطالب علیه السلام، انتشارات قلم شکسته به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مصطفی امینی (بیدار)، با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالیت خود را در عرصۀ نشر و در حوزه های علمی-آموزشی، ادبی-فرهنگی، ، ترجمه، سرگرمی و ...، با تمرکز بر تولید آثار فاخر، ویژه رده‌های سنی مختلف آغاز کرد. 
آغاز فعالیت انتشارات قلم شکسته در ایران 
به گزارش سرویس فرهنگ ایصال نیوز، مدیر انتشارات قلم شکسته با تبریک سالروز ولادت با سعادت امیرالمومنین امام علی علیه السلام، روز پدر و روز مرد، در خصوص فعالیت این انتشارات اظهار کرد: با استراتژی چندوجهی و راهبردی فراگیر که برای این انتشارات تدوین شده است، مجموعه مذکور در ابعاد متنوع حوزه نشر از جمله نشر مکتوب، نشر الکترونیک، کتاب‌های صوتی، اپلیکیشن کتاب، نسل واقعیت افزوده، هوش مصنوعی و ... فعالیت فرهنگی و فراگیر خود را در سطح ملی و بین المللی دنبال خواهد کرد. 

امینی در ادامۀ توضیحات خود درباره آغاز به کار انتشارات قلم شکسته اظهار کرد: فعالیت این انتشارات در حوزه های علمی-آموزشی، ادبی-فرهنگی، شعر و رمان، ترجمه، سرگرمی و ... و با تمرکز بر تولید آثار فاخر و توجه به آثار تجاری، ویژه رده‌های سنی مختلف بویژه کودکان و نوجوانان برنامه ریزی شده است. 

مدیر انتشارات قلم شکسته در حاشیه آغاز به کار فعالیت این مجموعه انتشاراتی، با بیان اینکه رصد و پایش مداوم و پیوسته ذائقه مخاطب پس از شناخت و تفکیک مخاطب، شرط مهم توفیق در عرصه نشر است، تصریح کرد: در انتشارات قلم شکسته، در چارچوب قوانین کشور، هیچ یک از ذائقه ها نادیده گرفته نخواهد شد و احترام به مخاطب و علاقه‌مندی‌های وی، سرلوحه فعالیت‌های انتشاراتی این مرکز خواهد بود. 

در طرح توسعه انتشارات قلم شکسته، توسعه صنایع وابسته، حضور فعال در حوزه ترجمه و حضور در بازار بین المللی، لحاظ شده است. 

انتشارات قلم شکسته به نشانی ghalamshekaste.ir برای علاقه‌مندان در دسترس است و به زودی از پورتال این انتشارات نیز رونمایی می‌شود. 

مصطفی امینی (بیدار)، مالک هلدینگ بیدار و شرکت هایی چون آسمان خراشان و بهساز قامتان بیدار، جوانه سبز رها، داده کاوان ژرف اندیش، مرکز کلینیکی ارتوپدی فنی بیدار و ...، و صاحب امتیاز و مدیر مسئول مجموعه های رسانه‌ای ایصال و نهضت، هفت سال است که فعالیت‌های اجتماعی- اقتصادی‌اش را بر توسعه کسب و کارهای دانش بنیان، اجتماعی و فرهنگی متمرکز کرده است. 

وی در پایان اظهارات خود ویژه آغاز فعالیت مجموعه انتشاراتی قلم شکسته، با بیان این‌که در آینده نزدیک در نشست خبری که به مناسبت رونمایی رسمی از پورتال انتشارات قلم شکسته تدارک دیده شده است، به تشریح ابعاد فعالیت این مجموعه انتشاراتی خواهد پرداخت. 

پروانه انتشارات قلم شکسته با شماره پروانۀ ۱۸۴۲۱ به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی مصطفی امینی در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است و فعالیت این انتشارات با توسل به حضرت امیرالمومنین امام علی علیه السلام در سالروز ولادت آن حضرت، صبح امروز پنج‌شنبه ۵ / ۱۱ / ۱۴۰۲ آغاز شد. 

علاقه‌مندان و فرهیختگانی که ایده، طرح، نوشته یا محتوایی دارند که تمایل دارند به صورت کتاب، کتاب صوتی، واقعیت افزوده، هوش مصنوعی، اپلیکیشن کتاب و ... وارد بازار نشر شود، می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی این انتشارات از جمله وبسایت این انتشارات، ایمیل ارتباطی این ناشر، کانال ایتای انتشارات قلم شکسته، کانال تلگرامی، پیج اینستاگرام قلم شکسته، سفارش خود را با این ناشر در میان بگذارند.

انتهای پیام/*
۴۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما