plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۳۵۶۴۶

آتش‌بازی سپاهان اصفهان در تهران؛ شاگردان مورایس بر مدار پیروزی

تیم فوتبال سپاهان در ادامه نتایج درخشان هفته‌های اخیر خود، هوادار را در تهران با نتیجه پنج بر صفر شکست داد.
آتش‌بازی سپاهان اصفهان در تهران؛ شاگردان مورایس بر مدار پیروزی
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، تیم فوتبال سپاهان اصفهان از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال عصر سه شنبه در ورزشگاه پاس قوامین تهران با داوری روح‌اله شریفی به مصاف هوادار تهران رفت و به برتری قاطع پنج بر صفر رسید تا برتری‌های پُرگل شاگردان مورایس ادامه یابد.

با ادامه نتایج درخشان طلایی پوشان اصفهانی در ۵ بازی آخر خود، ۴ برد و یک شکست داشته و هفته گذشته نیز موفق شد، فولاد خوزستان را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کند.

در مقابل، هوادار در آخرین دیدار خود قبل از این بازی، با نتیجه یک بر صفر نتیجه را به پرسپولیس واگذار کرد تا روند نتایج سینوسی محمود فکری در لیگ برتر ادامه داشته باشد.

لحظات حساس بازی:
در دقیقه ۹، رامین رضاییان روی اشتباه مهلک مدافع هوادار، در محوطه جریمه این تیم صاحب توپ شد و گل نخست را به ثمر رساند.

دقیقه ۲۴، نوبت به شهریار مغانلو رسید تا روی پاس دابو گل دوم سپاهان را وارد دروازه علیرضا حقیقی کند.

شهریار مغانلو بار دیگر در دقیقه ۴۴ و این مرتبه از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا دومین گلش در بازی، ثبت شود.

در دقیقه ۷۹، دابو با حرکت تماشایی و پاسی ایده‌آل موجب شد تا کاوه رضایی که تنها دقایقی از حضورش در زمین می‌گذشت، چهارمین گل طلایی‌پوشان را به نام خود بنویسد.

در دقیقه ۸۴، رضا اسدی از شلوغی خط دفاهی میهمان استفاده کرد و با شوتی تماشایی، توپ را به تور دروازه هوادار دوخت تا حساب کار، پنج بر صفر شود.
سپاهان که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است با این برتری به امتیاز ۲۷ رسید و همچنان پس از استقلال در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد.

  ترکیب اولیه سپاهان اصفهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، رضا اسدی، بریان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، شهریار مغانلو، رضا شکاری و محمدحسین حسین‌نژاد سرمربی: ژوزه مورایس/ایرنا

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما